پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۱

محمود صادقی: فراکسیون امید برای مشکلات مردم چه کرده؟

جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 647508
عضم فراکسیون امید مجلس گفت: فراکسیون امید برای مشکلات مردم در این دوسال چه کرده است? ما از دردهای کف جامعه بی اطلاع شدیم و متاسفانه شکل گیری یک نظام طبقانی ما را از جامعه جدا کرده است.
محمود صادقی: فراکسیون امید برای مشکلات مردم چه کرده؟
گروه سیاسی جهان نيوز: محمود صادقی عضو فراکسیون امید صبح امروز در کنگره حزب اراده ملت ایران با بیان اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم این دولت به پای اصلاح طلبان نوشته می شود، گفت:  فراکسیون امید برای مشکلات مردم در این دوسال چه کرده است?  ما از دردهای کف جامعه بی اطلاع شدیم و متاسفانه شکل گیری یک نظام طبقانی ما را از جامعه جدا کرده است. نیازمند بازنگری در برنامه‌ها و راهبردهای جریان اصلاحات هستیم.

وی افزود: ما با برنامه 126 بندی وارد مجلس شدیم اما فقط دو سه بند آن را بررسی کردیم. مسئله ما شده چه کسی شهردار باشد و تا الان ده نفر به من رزومه دادند که ما کار کردیم و می‌توانیم شهردار باشیم.

صادقی با بیان اینکه شکل‌گیری نظام طبقاتی ما را از مسائل اصلی جامعه غافل کرده است، اظهار داشت: باید ببینیم چه مقدار از چشم‌انداز 1404 محقق شد که حالا برای سال 1440 چشم‌انداز طراحی می‌کنیم؟
 
عضو فراکسیون امید با بیان اینکه برنامه‌محوری در جریان اصلاحات ضروری است، گفت: باید در اتاق‌های فکر اصلاح‌طلبان، برنامه‌هایی آماده شود تا وقتی افراد این طیف در راس قدرت قرار گرفتند، بتوانند  برنامه‌ها را ارائه کنند.

وی افزود: به خاطر سیاست‌های سلطه جهانی، ما نقش فعالی در مسائل بین‌المللی نداشتیم. به مسئولان می گویم چرا سعی می کنید مردم را در خواب نگه دارید. ما با کسری بودجه بی سابقه روبرو هستیم. سه سناریو کسری بودجه 26 هزارمیلیارد تومانی، پنحاه هزار میلیارد تومانی و هشتاد هزار میلیاردی را پیش رو داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رضا
Denmark
العجب ؛ یه حرف درست زد !!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ساعت خواب. صادقی جان راحت بخواب هنوز صبح نشده
Iran, Islamic Republic of
اینم بعضی وقتها می فهمه این که میگه فراکسیون امید برای امید چه کرده و. جای امیدواریه که یکی ازاصلاح طلبا. بعضی وقتها وجدانش بیدار میشه هرچند زود به خواب میره
Iran, Islamic Republic of
آقای صادقی ! بوی انتخابات سال آینده می آید دسته گل های سه ساله تونو عیان می کنید !!؟؟؟ مگر فقط مرفه هان بی درد و بیخیال های تهرانی به شما و امثال شما رأی بدهند ، عامه مردم خوب شما ها را شناختند !!! اینو در انتخابات های پیش رو خواهید دید .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقا شما کلا بی اطلاع باشین بهتره. مرا به خیر تو امید نیست شرررر مرسان!!!
Iran, Islamic Republic of
هیچ هیچ جز ابتر کردن شهرداری تهران و توقف پروژه های عمرانی شهرتهران
United Kingdom
فراکسیون امید رای به FATF داده
فراکسیون امید رای به برجام داده
فراکسیون امید رای به روحانی داده
خوب اینها قرار بودند مشکلات کشور را حل کنند دیگه
خدماتی شایسته چون... واقعا نشان از نمایندگانی محیر العقول را دارد ...!!!!
Iran, Islamic Republic of
...