سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

تأکید نصرالله بر حضور فعال رسانه‌های مقاومت در فضای مجازی

جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 647497
دبیرکل حزب‌الله لبنان در سی‌امین سالروز تأسیس رادیوی نور، بر ضرورت حضور فعال رسانه‌های مقاومت در فضای مجازی تأکید کرد.
تأکید نصرالله بر حضور جبهه‌مقاومت در فضای‌مجازی
به گزارش جهان نيوز به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در سی‌امین سالروز تأسیس رادیوی نور وابسته به حزب‌الله گفت: «روشنگری و آگاهی‌بخشی، اساس و پایه نبرد با طرح‌هایی است که لبنان و مقاومت را هدف قرار می‌دهد‌».

وی افزود: «موفقیت زیاد ما در پشت‌سر گذاشتن تهدیدات نظامی و امنیتی، ضرورت حفظ آمادگی‌مان برای هرگونه احتمال را رد نمی‌کند».

دبیرکل حزب‌الله اظهار داشت: «مهمترین چالشی که ما امروز با آن مواجه هستیم، تلاش برای نابودی مقاومت در پایگاه آن از طریق فتنه‌انگیزی‌های حزبی، عشایری و خانوادگی است و ابزارهایی نیز برای اجرای این برنامه‌ها وجود دارد».

نصرالله با اشاره به مسئولیت‌های بزرگی که رسانه‌ها باید به‌عهده بگیرند، بر اهمیت صداقت و امانت‌داری در انتقال اخبار و حوادث تأکید کرد.

دبیرکل حزب‌الله سپس با اشاره به خطرات شبکه‌های اجتماعی برای خانواده‌ها، بر ضرورت حضور فعال رسانه‌های مقاومت در فضای مجازی تأکید کرد.

وی در پایان ضمن تمجید از عملکرد رادیوی نور در طول سال‌های گذشته گفت: «تأثیر این رادیو قوی بوده و همچنان قوی است؛ و کارکنان آن در همه دستاوردها و پیروزی‌هایی که محقق شده شریک هستند».

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *