جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

توصیه آیت‌الله مظاهری به وزیر بهداشت؛ با زبان نرم و رفتار نیکو دل مردم را به دست بیاورید

پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب: 647473
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: وقتی امکان رفع همه حوائج مردم نیست و مشکلات بزرگ در زمان کوتاه قابل حل نمی‌باشد، مسئولان دست‌کم باید با زبان نرم و رفتار نیکو، رفتاری متواضعانه از خود نشان دهند و دل مردم را به دست بیاورند.
توصیه اخلاقی آیت‌الله مظاهری به وزیر بهداشت
به گزارش جهان نيوز، سید حسن قاضی زاده هاشمی امروز در جریان سفر به اصفهان با آیت‌الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد.

آیت‌الله مظاهری در این دیدار، با تقدیر از تلاش و فعالیت مسئولان و خیران به ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برای بهبود وضعیت سلامت و درمان مردم، خدمت‌رسانی به مردم را خصوصاً در شرایط کنونی، کاری بزرگ و عبادت‌آمیز برشمرد و اظهار داشت: تعامل و ارتباط مسئولان با مردم باید همراه با خوش‌رفتاری، گفتار نیکو، تواضع و مهربانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق آنچه در تعالیم دینی بر آن تأکید شده است، وقتی امکان رفع همه حوائج مردم نیست و مشکلات بزرگ در زمان کوتاه قابل حل نمی‌باشد، مسئولان دست‌کم باید با زبان نرم و رفتار نیکو، رفتاری متواضعانه از خود نشان دهند و دل مردم را به دست بیاورند.

رئیس حوزه علمیه اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود، بازگشت به وحدت و یکپارچگی را زمینه‌ساز رفع تمام معضلات و مشکلات پیچیده دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد اختلاف بین مسئولان و قوای کشور، یکی از حربه‌های معاندان و بدخواهان است و در این شرایط حساس، همه وظیفه دارند به وحدت، برادری و یکپارچگی، بیش از گذشته اهمیت بدهند تا با همبستگی بتوانند بر مشکلات پیش رو فائق آیند.

وی با بیان اهمیت خلوص نیت و تأثیر به سزای آن در تحصیل نتیجه مطلوب، اظهار داشت: اگر همه به خصوص مسئولان، در انجام کارها و در پیشبرد اهداف، خلوص نیت داشته باشند، به این معنا که به غیر از رضای خداوند متعال، انگیزه دیگری در نظر نداشته باشند، قطعاً پروردگار عالم به آنها یاری می‌رساند و در رسیدن به اهداف متعالی خویش در جهت خدمت به مردم موفق خواهند شد.

وی همچنین به نقش و تأثیر توسل به اهل‌بیت (س) در استجابت دعا و نیز پیروزی در صحنه‌های حساس را یادآور شد و تأکید کرد: حل مشکلات فعلی و رفع برخی موانع، نیاز به توجه جدی و توسل به اهل‌بیت (س) دارد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
انشالله نصایح ایشان تاثیر داشته باشد.