سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

فرار سفیر عربستان از واشنگتن

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۷
کد مطلب: 647349
چند رسانه آمریکایی اعلام کرده اند که با توجه به شدت گرفتن پیامدهای منفی ماجرای «جمال خاشقجی»، سفیر عربستان در واشنگتن از آمریکا خارج شده و دیگر قصد بازگشت به این کشور را ندارد.
فرار سفیر عربستان از واشنگتن
به گزارش جهان نيوز، روزنامه های نیویورک تایمز، واشنگتن پست و واشنگتن اگزماینر اعلام کرده اند که «خالد بن سلمان» سفیر عربستان سعودی در آمریکا و برادر «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان، از آمریکا خارج شده و دیگر قصد بازگشت به واشنگتن را ندارد.

گویا خروج وی از آمریکا به دلیل شدت گرفتن انتقادها از عربستان سعودی در خصوص ماجرای مفقود شدن «جمال خاشقجی» روزنامه نگار منتقد عربستانی، انجام شده است.

در همین رابطه وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به پرسش روزنامه واشنگتن اگزماینر، این موضوع را که خالد بن سلمان دیگر قصد بازگشت به آمریکا به عنوان سفیر عربستان سعودی ندارد را تکذیب کرده است. 

در این میان برخی از منابع دولت آمریکا نیز مدعی هستند که خالد بن سلمان با توجه به سفر «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به عربستان، به ریاض رفته و مجددا به محل خدمت خود باز خواهد گشت.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *