جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شکایت افشانی از منتشرکنندگان خبر شنود تلفن شهرداری

چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب: 647248
شهردار تهران گفت: ادعای شنود تلفن مدیران شهرداری کثیف ترین اتهامی است که ممکن بود درباره من زده شود.
شکایت افشانی از منتشرکنندگان خبر شنود تلفن شهرداری
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی افشانی، شهردار تهران، در حاشیه جلسه امروز (25 مهر)هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص شنود گفت‌وگوی تلفنی مدیران شهرداری با بیان اینکه این ادعا کثیف‌ترین اتهامی است که ممکن بود درباره من زده شود، گفت: فردی که این موضوع را مطرح کرد، خود این موضوع را تکذیب کرده و حتی آن سایتی که این خبر را منتشر کرد، خبر را حذف کرد. بعد‌ها همان سایت نوار صوتی گذاشت.

وی افزود: من هم از آن سایت و هم از فردی که این ادعای کثیف را نسبت به بنده مطرح کرده شکایت کردم و تکلیف آنان را قانون مشخص خواهد کرد.
شهردار تهران درباره موضوع عزل و نصب‌های اخیر شهرداری تهران گفت: بنده اگر یک روز هم به مسئولیتم باقی مانده باشد، کار عزل و نصب را انجام می‌دهم و طبق قانون عمل می‌کنم.

افشانی در پاسخ به این سوال که آیا شما از شهرداری تهران می‌روید یا خیر،گفت:  برابر رای میلیون مردم به شورای شهر و اینکه شورای شهر با رای قاطع بنده را انتخاب کرد، احساس مسئولیت اجتماعی می‌کنم. اگر قانون بگوید خواهم ماند و اگر قانون بگوید بروم، خواهم رفت. برای برخی بی‌اخلاقی‌ها متاسفم.

وی درباره دیدارش با لاریجانی گفت: اینکه گفته می‌شود، بنده بدون نوبت به دفتر آقای لاریجانی رفتم اشتباه است. از قبل با ایشان هماهنگ کردم، تماس گرفتم و گفتند فردا بیا. من گفتم فردا جلسه  دولت است و پس فردا می‌آیم. ساعت 11 به دفترش رفتم، ایشان به من گفت بالاخره می‌خواهی چه کار کنی؟ من گفتم هر چه قانون بگوید. اگر قانون بگوید برو، می‌روم. اگر قانون بگوید بمان، می‌مانم. من احساس مسئولیت اجتماعی دارم و  طبق این مسئولیتم عمل خواهم کرد؛ هر چه قانون بگوید.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که آیا با رئیس‌جمهور هم درباره تکلیف ماندن یا نماندن در شهرداری تهران صحبت کرده است، گفت: هیچ صحبتی با رئیس‌جمهور در این زمینه نکردم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *