جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱۵
در جمع اعضای جمعیت جانبازان مطرح شد؛

خاطره زاکانی از رهبرانقلاب در مورد شرایط کنونی

سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 647118
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی به بیان خاطره ای از دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از فرماندهان دفاع مقدس و رهنمودهای ایشان در آن دیدار پرداخت.
خاطره زاکانی از رهبرانقلاب در مورد شرایط کنونی
به گزارش جهان نيوز، علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس با حضور در نخستین جلسه دور جدید فعالیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، ضمن تبریک به مجتبی شاکری برای انتخاب مجدد به عنوان دبیرکل این جمعیت و آرزوی موفقیت برای مجموعه جمعیت جانبازان، خطاب به اعضای حاضر در جلسه اظهار داشت: جمع شما در نوع خود بی نظیر است و با وجود اینکه در طول دهه های گذشته دستی بر آتش فعالیت های حزبی داشته ام و گروه ها و اعضای بسیاری را می شناسم، به جرات می گویم که نمونه جمعیت جانبازان نه در گذشته وجود داشته و نه اکنون مشابهی دارد؛ شاید تنها نمونه شبیه آن، حزب جمهوری اسلامی در ابتدای دوره انقلاب اسلامی بود که مجموعه ای بزرگ و فعال در کل کشور بود.

وی جمعیت جانبازان را از چند حیث حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: بالاترین مدال و افتخار اعضای این تشکل، جانبازی آن ها است و البته ویژگی ممتاز دیگر اعضای این مجموعه تخصص و علم است. جمع بین ویژگی هایی همچون ایثارگری، تبعیت از ولایت، میدان‌داری و هزینه دادن برای نظام با تخصص علمی و تجربی ظرفیتی را ایجاد کرده که امید است بتواند بخشی از بار حرکت انقلاب را بردارد و عقبه و عمق انقلاب اسلامی را دائما توسعه دهد.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به فعال شدن کمیته جوانان جمعیت جانبازان در دوره جدید با اصلاحی که در اساسنامه این تشکل در جریان برگزاری مجمع عمومی صورت گرفت، افزود: کمیته جوانان که حاصل حضور فرزندان جانبازان در این تشکل است، اگر به درستی فعال شود می تواند به منزله موتور محرک این جمعیت عمل کرده و به نوعی در جوانگرایی احزاب پیشتازی کند.

زاکانی به نقل خاطره ای از دیدار جمعی از فرماندهان دفاع مقدس با مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: در آن جلسه، سرلشکر ایزدی طی گزارشی که به ایشان ارائه کرد، یادآور شد که عده ای از این جمع ۲۵ نفره فرماندهان از قبل از انقلاب یکدیگر را می‌شناسند و عده ای هم در دوران دفاع مقدس با یکدیگر آشنا شده اند. رهبری نیز خطاب به جمع تاکید کردند که می دانند هر یک در دوران دفاع مقدس چه کرده اند اما افزودند که کار قبل از انقلاب اگر چه سخت بود اما سختی آن اصلا با بعد از انقلاب قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب تاکید کردند که جنگ با همه سختی‌هایش، در برابر شرایط فعلی «هیچ» است کما اینکه آن دوره جهاد اصغر بود اما اکنون در دوران جهاد اکبر هستیم. ایشان در عین حال تاکید کردند که جنگ اوج سختی های اول انقلاب بود و اگر هزاران کتاب برای ترسیم این سختی ها نگاشته شود، نمی تواند آنچه که گذشت را به خوبی ترسیم کند.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: رهبری همچنین جنگ را به یک تابلوی نقاشی تشبیه کردند که از دور زیبا است اما از نزدیک، ظرایف و هنرمندی های بکار رفته در آن انسان را شگفت زده می کند.

زاکانی اظهار داشت: رهبری در آن جمع در عین حال تاکید کردند که به یقین این انقلاب به فضل الهی پیروز خواهد شد. هر کسی در مسیر رسیدن به پیروزی خسته یا دچار انحراف شود، جوانان نخواهند گذشت بار انقلاب بر زمین بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبر به یقین این انقلاب پیروزه وان شاءالله دست نااهلان نخواهد افتاد
Iran, Islamic Republic of
برای دق مرگ شدن عشاق کدخدا :
امام خامنه ای:
نســبت به اوضاع مااصلانگران نباشند، هیچکس هیچ
غلطی نمیتواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این
جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید.
Iran, Islamic Republic of
زاکانی چقدر حقوق می گیرد و چقدر مال و اموال دارد؟ بچه هاش کجا هستند؟ کجا زندگی می کند؟ آیا خانه از درآمد خودش خریده یا با زد و بند بوده؟
Iran, Islamic Republic of
اینکه سوالات خود را پرسیدی اشکال نداره .لاقل دو تا کلمه در مورد مطلب مینوشتی.
محسن
Iran, Islamic Republic of
اين سوالات را از همه احزاب ميكردي نشان از عدالت نفساني شما بود ولي اگر يك طرف را كه از نظر شما مطلوب نيستند مورد خطاب قرار دهي نشان از بي عدالتي شما حايت ميكند و نظر شما مورد توجه انسانهاي والا و واقعي قرار نميگيرد.
Iran, Islamic Republic of
زاکانی متخصص پزشکی هسته ایست .تا جایی که میدانم در زمان نقد برجام هسته ای ُعشاق برجام ،زندگی این بنده خدا را شخم زدند بلکم نقطه ضعفی پیدا کنند وتنها نقطه ضعف کارنامه یکی از سالهای دبیرستان ایشان بود که تجدیدی داشتند والبته اون زمان هم ایشان اصلا در جبهه بوده اند وامتحان داده اند.
Iran, Islamic Republic of
اينم ادعاي ادم خوبها رو در مياره كه راي كسب كنه امروز نماينده مبارز با مفاسد اقتصادي ميخوايم نماينده شجاع و دلير و كاردان
Iran, Islamic Republic of
...
United States
رای خوب شما هم دیدیم در مجلس،فوران می کنند با امضا هاشون
Iran, Islamic Republic of
میتوانید فعالیتهای ایشان در زمان نمایندگی را سرچ کنید.علم مبارزه با فساد توسط ایشان بلند شد .بخصوص در مورد کرسنت وبرجام بدفرجام و.........
Iran, Islamic Republic of
اينم ميخواست خودشو زاهد و پارسا با متوصل شدن به اينو ان نشون بده و و اخر سر هم كاري در مجلس نميكنه...
Iran, Islamic Republic of
تاريخ مصرف اين رفتار و كنش ها منقضي شده
Iran, Islamic Republic of
اینکه نمیدانید ایشان در این دوره نماینده نیستند ، وقاعدتا نمیتوانند در مجلس به دلیل عدم حضور ،نقشی داشته باشند ،علامت از قبل تصمیمتان را گرفتن در مورد افراد است.ولی برای کسب حقیقت یک جستجوی ساده اینترنتی میتواند فعالیتهای ایشان در مجلس قبل را به یاد شما بیاورد.
Iran, Islamic Republic of
این نظر و چند تا از نظر های بالا در مورد زاکانی کاملا مشخصه توسط یه نفر نوشته شده.
Iran, Islamic Republic of
...