سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱

پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی

سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب: 647115
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری دوستانه بولیوی را شکست داد.
پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بولیوی
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه) در دیداری تدارکاتی در راه آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف بولیوی رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد حریف خود بگذرد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 16 و مهدی ترابی در دقیقه 63 گل‌های ایران را به ثمر رساندند و تک گل بولیوی را در دقیقه 50 کاردوزو رُزی وارد دروازه ایران کرد. حدود 15 هزار تماشاگر از نزدیک شاهد این دیدار بودند که حدود 100 نفر از آنها را هم بانوان تشکیل می‌دادند.

قضاوت این دیدار بر عهده داور کویتی بود.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری (کریم انصاری‌فر-45)، سامان قدوس (اشکان دژاگه-45)،‌ مهدی طارمی (علی قلی‌زاده-78)، علیرضا جهانبخش (مهدی ترابی-45) و سردار آزمون (مسعود شجاعی-45).

ترکیب بولیوی: ایسکارا بولیمو، لوئیس، گابریل، ژوزه مانول، ریبرا اسکار،‌  وایار دیگو، ساودرا اروین (پارول آرونو-70)، ژوزتینانو لنول (کارلوس-83)، واکا هنری، کاردوزو رُزی (کامپوس جاسمانی-77) و گیلبرت آلوارز (واگا لئوناردو-77)

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رضا
Iran, Islamic Republic of
سلسله پیروزی های ناپلئونی !!