جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۸

پشت پرده فرار عضو تیم تشریفات ریاست جمهوری

سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب: 647057
تیرماه سال جاری یکی از پرسنل تشریفات نهاد ریاست جمهوری به منظور پاره‌ای از اقدامات دیپلماتیک و تدارک سفر رئیس جمهور، تهران را به مقصد سوئیس ترک کرد و دیگر به کشور بازنگشت.
پشت پرده فرار عضو تیم تشریفات ریاست جمهوری
به گزارش جهان نيوز، تیرماه سال جاری یکی از پرسنل تشریفات نهاد ریاست جمهوری به منظور پاره‌ای از اقدامات دیپلماتیک و تدارک سفر رئیس جمهور، تهران را به مقصد سوئیس ترک کرد و دیگر به کشور بازنگشت. پس از آن بود که اخباری از تقاضای پناهندگی وی مطرح شد.

انتظار عمومی این بود که نهاد ریاست جمهوری به عنوان متولی حادثه پیگیر موضوع باشد اما خبر خاصی از رایزنی‌های امنیتی و دیپلماتیک به جهت یافتن این کارمند نهاد ریاست‌جمهوری دریافت نشد. علی رغم اینکه برخی گمانه زنی‌ها از پناهندگی وی در کشور سوئیس می‌دهد محمود واعظی رئیس نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با فارس از اظهار بی اطلاعی نسبت به بازگشت کارمند خود خبر داده و بیان داشت که خبری مبنی بر بازگشت وی ندارد!

رئیس نهاد ریاست جمهوری پیشتر هم در واکنش به این موضوع گفته بود که «این فرد به منظور کار کنسولی و بدون هیات رسمی به کشور سوئیس سفر کرده و تاکنون بازنگشته است و خانواده‌اش بیش از دیگران پیگیر بازگشتش به کشور هستند.»

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نکنه کار احمدی نژاد بوده!
مالک
Iran, Islamic Republic of
عاقبت گماشتن افراد ضعیف در پست های حساسی مثل حراست همین میشه.!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا شما خدشو عصبانی نکن
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
Russian Federation
چه ربطی به حراست داره !!!!!!!!!!!!!!!!!!
skandary
Iran, Islamic Republic of
وجدان انسانی باید قاضی درون و برون هر آدمی باشد. نباید حقیقت را فدای تفکرات و اندیشه ها و اعتقادات شخصی خود کنیم....
دلواپس
United Arab Emirates
ربطش را متوجه نشدم
اما اگر درگزینش نیروهاو قوانین سیستمی دقت می شد
شاید پیشگیری می شد...سوال اینکه پشتیبان او در سوییس چه کسانی بودند وقضیه چگونه برنامه ریزی شده...البته این هم مثل بقیه ی سوالات بی جواب....
Iran, Islamic Republic of
...