جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

چیزی به عنوان مشورت از روحانی ندیده‌ایم

سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 647039
عضو فراکسیون امید از مشورت‌ناپذیری روحانی نسبت به نمایندگان مجلس انتقاد کرد.
چیزی به عنوان مشورت از روحانی ندیده‌ایم
به گزارش جهان نيوز، جلال میرزایی درباره این ادعا که برخی می‌گویند روحانی باید در مورد مشکلات کشور با مردم صحبت کند، گفت: به نظر من این ادبیات که من می‌خواهم بیایم و چیزهایی را بگویم و بعد هیچ چیزی هم گفته نشود ادبیات احمدی‌نژاد است که باعث یاس و سرخوردگی طرفداران هم می‌شود.

وی گفت: به نظر من صحبت کردن به گونه‌ای که در جامعه ایجاد التهاب کند تأثیر منفی بیشتری روی شاخص‌های اقتصادی و بازار می‌گذارد و عدم اطمینان نسبت به آینده اقتصاد را تشدید می‌کند و باعث افزایش قیمت ارز و طلا خواهد شد.

این عضو فراکسیون امید با اشاره به توصیه‌هایی که از سوی مقام معظم رهبری به رئیس‌جمهور شده بود، تأکید کرد: رهبری از منظر و جایگاه خود که به شرایط کشور اشراف دارند قطعاً واقف هستند که حتی ناآرامی ذهنی تأثیر منفی بر شرایط کشور می‌گذارد و باعث گسترش اختلافات و عدم انسجام بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به نوع نگاه تعدادی از اصلاح‌طلبان و برخی رسانه‌ها خاطرنشان کرد: برخی از اصلاح‌طلبان و رسانه‌ها این انتظار را در جامعه افزایش می‌دهند که آقای رئیس‌جمهور باید ناگفته‌ها را بگوید، اما ناگفته چیست؟ الان اصحاب مطبوعات و سایت‌ها در طول روز موارد زیادی از این ناگفته‌ها را می‌گویند.

وی اظهار کرد: ما سطح انتظارات را در جامعه آن قدر بالا می‌بریم که وقتی کسی حرفی می‌زند می‌بینیم که اصلاً این گفته‌ها ناگفته نیست که این خود باعث سرخوردگی می‌شود.

وی در واکنش به این گفته رئیس‌جمهور که در تصمیمات با فکر جمعی مشورت می‌کنم، گفت: در این مدتی که در مجلس هستیم چیزی به عنوان مشورت از آقای روحانی ندیده‌ایم. وقتی می‌خواهید وزیری را انتخاب کنید درست است که قانون گفته جزو اختیاراتتان است اما شما در جامعه و محیط اجتماعی که موافقان و منتقدانی دارید در حال زندگی کردن هستید.

میرزایی با اشاره به مسائل اقتصادی کشور عنوان کرد: آقای روحانی اگر شما تصمیمی می‌خواهید برای صنعت بگیرید باید حتماً با کمیسیون صنایع و معادن مشورت کنید و تصمیماتی که می‌خواهید در حوزه اقتصاد بگیرید حتماً باید در مشورت با کمیسیون اقتصادی و انجمن‌های اقتصادی باشد و باید حمایت آن‌ها را جلب کنید.

منبع:ایلنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *