کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات ربوده شدن نیروهای امنیتی در میرجاوه/ قرارگاه قدس سپاه: ربایش با تبانی عوامل نفوذی انجام شده

24 مهر 1397 ساعت 9:36

منابع آگاه ربوده شدن تعدادی نیروی بسیجی و هنگ مرزی میرجاوه خبر دادند.


به گزارش جهان نیوز، بنا بر اعلام منابع آگاه، تعدادی از نیروهای بسیجی طرح امنیت و هنگ مرزی «میرجاوه» بامداد امروز به دست اعضای گروهک تروریستی ربوده شدند.

بر اساس این گزارش این افراد بین ساعت ۴ تا ۵ بامداد امروز در منطقه صفر مرزی «لولکدان» ربوده شده‌اند.

گفتنی است، منطقه صفر مرزی «لولکدان» مربوط به بخش «ریگ ملک» شهرستان میرجاوه است که در ۵۰ کیلومتری شهر میرجاوه قرار دارد.

در سال‌های گذشته، گروهک تروریستی جیش‌الظلم به عملیات تروریستی این چنینی مبادرت کرده است.

جیش العدل به عهده گرفت
گروهک تروریستی جیش‌العدل در کانال تلگرامی منتسب به این گروهک، مسئولیت ربوده شدن تعدادی از نیروهای هنگ مرزی میرجاوه را برعهده گرفت.
 

در اطلاعیه ای که از سوی این گروهک تروریستی در این کانال منتشر شده آمده که بامداد امروز سه شنبه ۲۴ مهرماه یک پایگاه مراقبتی در شهرستان میرجاوه را بصورت کامل خلع سلاح کرده‌اند.

مسمومیت با غذای آلوده
تحقیقات تکمیلی حکایت از ان داشت که در حوالی برجک ۱۰۴ در دهنه تنگوک در منطقه لولکدان میرجاوه عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم ۱۱ نفر از جوانان این مرز و بوم را ربوده اند.

براساس اعلام منابع رسمی گروگان‌ها 11 نفر شامل 6 نفر از بسیجیان، 4 نفر از سربازان وظیفه و 1 کادر مرزبانی بوده‌اند.

این در حالی است که براساس گمانه زنی‌های اولیه این افراد بر اثر غذای آلوده مسموم شده و توسط این گروهک به داخل پاکستان منتقل شده‌اند.

اطلاعیه قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه
روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد:شامگاه گذشته (دوشنبه 23 مهرماه) تعدادی از  بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت وتبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک های ضد انقلاب ربوده شدند.

این اطلاعیه در ادامه با اشاره به اینکه این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده، خاطرنشان کرده است:عوامل گروهک های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند ، با فریب و تطمیع عوامل نفوذی، این حادثه را در نقطه صفر مرزی و روبه روی یکی از پاسگاه های مرزی کشور پاکستان صورت داده‌اند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در پایان تاکید کرده است:عملیات تعقیب اشرار، تروریست ها و عوامل نفوذی دشمن ونیز اقدامات لازم برای آزاد سازی ربوده شدگان با جدیت در دستور کار نیروهای دفاعی و امنیتی مستقر درمناطق مرزی قرار گرفته است و ازدولت پاکستان نیز انتظار می‌رود با اشرارو تروریست هایی که در جوار مرزهای آنان لانه کرده و از سوی برخی کشورهای مرتجع شرور و تروریست پرور منطقه حمایت و به کارگیری می شوند، برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان  اقدام کند.


کد مطلب: 646957

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646957/جزئیات-ربوده-شدن-نیروهای-امنیتی-میرجاوه-قرارگاه-قدس-سپاه-ربایش-تبانی-عوامل-نفوذی-انجام-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com