کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کی روش، سید جلال را دعوت می‌کند؟

23 مهر 1397 ساعت 14:38

کی روش به هیچ وجه نمی خواهد مقابل هوادران پرسپولیس قرار بگیرد. او می داند قهرمانی پرسپولیس در لیگ آسیا و همچنان موفقیت تیم ملی در جام ملت ها برای فوتبال ایران یک امتیاز ویژه است.


به گزارش جهان نیوز، کی روش در مرکز پک به یک نکته جالب اشاره کرد که بازخوانی آن خالی از لطف نیست؛
 

«شما درمورد بازیکنی صحبت می‌کنید که عکسش بالای سر من (سید جلال حسینی) است. او تاریخ سازی کرد و با بنده هفت سال و نیم در تیم ملی حضور داشت و در یک تصمیم، من اعتقاد داشتم برخی از بازیکنان دیگر باید گزینه‌های اول من باشند، اما هیچ‌کس نگفته و تصمیم نگرفته که یک بازیکن را کنار بگذارد و یا به آن بی‌احترامی کند. در هر لحظه اگر نیاز باشد درهای تیم ملی به روی بازیکنی مانند سید جلال همیشه باز است.»

این نکته نشان می دهد کی روش به هیچ وجه نمی خواهد مقابل هوادران پرسپولیس قرار بگیرد. کی روش می داند قهرمانی پرسپولیس در لیگ آسیا و همچنان موفقیت تیم ملی در جام ملت ها برای فوتبال ایران یک امتیاز ویژه است.

ما به این قهرمانی ها که متاسفانه تکرار نشده اند نیاز داریم. کی روش می داند برای این که در جام ملت ها قهرمان شویم نیاز داریم کههمه با هم باشیم. به ویژه این که او باید رابطه اش را با همه تیم ها و ارکان فوتبال ایران حفظ کند. بحث جلال حسینی برای کی روش خیلی مهم است و حتی او یک پرانتز هم در این میان باز می کند.

منبع: خبر ورزشی


کد مطلب: 646816

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646816/کی-روش-سید-جلال-دعوت-می-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com