چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۲

ماکرون: دو بار از روحانی توضیح خواستم!

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب: 646731
انفعال دولت و وزارت خارجه در قبال حمایت‌های رژیم فرانسه از تروریست‌ها، موجب وقاحت زایدالوصف این رژیم شده است.
ماکرون: دو بار از روحانی توضیح خواستم!
به گزارش جهان نيوز، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه در گفت‌وگو با رادیو فرانسه و شبکه تلویزیونی فرانس24 با متهم کردن دیپلمات ایرانی به تلاش برای بمبگذاری در نشست منافقین گفت: در این باره دوبار با روحانی رئیس‌جمهور ایران مستقیما گفت‌وگو کرده و درباره بمبگذاری برنامه‌ریزی شده از او خواستار توضیحات کامل شده‌ام. ما علاوه بر این گفت‌وگو، تمهیداتی را هم اندیشیده‌ایم.

وی همچنین تصریح کرد سخت‌گیری به ایران از موضوعات غیرهسته‌ای نظیر برنامه موشکی و نفوذ منطقه‌ای در کنار نگه‌داشتن ایران در برجام را مفید می‌دانیم. ما درباره ایران ساده‌لوح نیستیم.

اراجیف‌گویی ماکرون در حالی است که مقر سازمان تروریستی منافقین در پاریس قرار دارد و این گروهک چند ماه پیش همزمان با سفر وزیر امور خارجه کشورمان به پاریس، اقدام به برگزاری نشستی با موضوع براندازی و با حضور برخی سیاستمداران آمریکایی و اروپایی کرده که متاسفانه با اعتراض قاطع وزارت خارجه کشورمان روبه‌رو نشده و موجب وقاحت بیشتر آنها گردیده است.

سازمان منافقین عامل ترور و کشتار 17 هزار شهروند و صاحب‌منصب ایرانی است و رکورددار جنایت و ترور در دنیا به شمار می‌رود.

منبع:کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یادمان باشه چه کسی جای شهید و جلاد را عوض کرد!
Iran, Islamic Republic of
در کشورشان به تروریست های تابلو دار با هزاران سند مستند اجازه برگزاری نشست و ... میدهد بعد ایران را متهم به حمایت از تروریسم میکنند .
این دنیا وارونه شده . حقایق کتمان میشود و دروغ ها را به عنوان واقعیت میپذیرند.