جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۳

واکنش سروری به سوءاستفاده عضو شورای شهر

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب: 646685
عضو سابق شورای شهر تهران با غیرقانونی خواندن واگذاری خودروی شورای شهر تهران به اعضای خانواده یکی از اعضا گفت: پرداخت خسارت وارده باید از سوی فرد باشد.
واکنش سروری به سوءاستفاده عضو شورای شهر
به گزارش جهان نيوز، پرویز سروری با اشاره به تخلف آشکار عضو شورای شهر تهران در واگذاری خودرو شورا به یکی از اعضای خانواده‌اش اظهار داشت: ظاهراً این عضو شورای شهر اموال بیت‌المال را اموال فردی حساب کرده و خود را مالک می‌داند از همین رو بر این تصور است که بیت‌المال باید خسارت وارده را پرداخت کند.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه خسارت وارده در زمان مأموریت وی نبوده و برای کار شخصی بوده بنابراین تخلف آشکار و اقدامی غیرقانونی است، تصریح کرد: اینکه تصور شود بیمه خسارت وارده را باید پرداخت کند درست نیست. نباید از جیب بیت‌المال خسارت به اموال بیت‌المال جبران شود، در حالی که خودرو در اختیار فرد دیگری بوده است. این تفکر نگاه از بالا به پایین است که مال همه را مال خود می‌داند.

به گفته وی، در شرایطی که عضو شورای شهر در حال انجام مأموریت نبوده واگذاری خودرو به شخص دیگر سوءاستفاده از بیت‌المال است و رئیس شورای شهر تهران وظیفه دارد این موضوع را پیگیری کند. عضو شورای شهر نباید تصور کند بیمه موظف به جبران خسارت سوءاستفاده مالی وی است.

سروری ادامه داد: با فرض استخدام راننده که یکی از اعضای خانواده وی است با توجه به مصوبه شورای شهر مبنی بر "طرح ممنوعیت استخدام بستگان اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهرداری" این استخدام نیز ملغی است، در این صورت باز هم این موضوع قابل توجیه نیست.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: خانم خداکرمی باید شرح مأموریتی که خودرو در اختیار وی بوده و نیز تصادف را که از سوی پلیس پیگیری شده ارائه کند تا ابهامات برطرف شود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شلم شورباي شهر تهران
مالک
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اساساً اين كه بيمه بايد در اين گونه موارد خسارت بپردازد اشتباه است. بايد وقتي اتومبيلي (دولتي) در اختيار شخصي قرار مي‌گيرد حق بيمه آن توسط خود شخصي كه از آن خودرو استفاده مي‌كند پرداخت شود نه دولت. متأسفانه در حال حاضر همه خودروهاي دولتي كه در اختيار اشخاص قرار دارد حق بيمه آن توسط دولت پرداخت مي‌شود و به همين دليل متأسفانه اهتمامي در نگهداري و حفظ خودرو از طرف شخص استفاده‌كننده صورت نمي‌گيرد.