جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سناتور آمریکایی: اعتبار حقوق بشری ما در خطر است!

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 646668
یک سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی گفت، در صورتی که اتهامات درخصوص دست داشتن ریاض در کشته شدن خبرنگار سعودی صحت داشته باشد، آمریکا باید با عربستان مقابله کند و در غیر این صورت، با خطر از دست رفتن اعتبار خود در عرصه حقوق بشر مواجه خواهد بود.
سناتور آمریکایی: اعتبار حقوق بشری ما در خطر است!
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه با اشاره به وضعیت پیش آمده برای جمال خاشقجی، خبرنگار مفقود شده سعودی در کنسولگری عربستان، تصریح کرد: اگر ما در صورت درست بودن اتهامات، از اقدام لازم از جمله در زمینه فروش تسلیحات باز بمانیم، دیگر برای برخورد با پوتین یا اسد یا مادورو یا چین و تعرض‌های حقوق بشری آنها اعتباری نخواهیم داشت.

این سناتور آمریکایی خاطرنشان کرد، اهرم فروش تسلیحات می‌تواند در واکنش به وضعیت پیش آمده مورد استفاده قرار گیرد اما این امر نباید مانع اعمال مجازات‌های بالقوه شود.
روبیو اضافه کرد: در دنیا به آن اندازه پول وجود ندارد که در صورت ناکامی در اقدام سریع، بتوانیم اعتبار خود را در زمینه حقوق بشر خریداری کنیم.

وی بیان کرد: اگر اجازه دهیم که چنین وضعیتی اتفاق افتد و کاری نکنیم، در واقع هرگز نمی‌توانیم در هیچ جای دیگری درباره حقوق بشر صحبت کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *