جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

ضرب الاجل به مسئولان درباره اصلاح نظام پرداخت حقوق

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 646656
طبق ابلاغیه جدید دولت به سازمان برنامه و بودجه، از این سازمان خواسته شده برنامه ریزی برای برقراری عدالت در نظام پرداخت اعمال کند.
ضرب الاجل به مسئولان درباره اصلاح نظام پرداخت حقوق
به گزارش جهان نيوز، روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه امروز خود نوشت: 

دستور جالب دولت درباره رفتار و ظاهر نگهبانان ادارات

براساس ابلاغیه جدید یک مسئول ارشد اجرایی به تعدادی از اعضای کابینه، از آن ها خواسته شده با توجه به اهمیت برقراری ارتباط بهتر و وسیع تر با شهروندان،  به  تعیین استانداردهای رفتاری، گفتاری و ظاهری برای تمامی مشاغل به ویژه مشاغلی که به طور مستقیم با مراجعه کنندگان و شهروندان در دستگاه های دولتی در ارتباط هستند، از قبیل نگهبان، متصدیان باجه های ارائه خدمات، مسئولان دفاتر و مدیران روابط عمومی اقدام و نتایج آن را در ارزشیابی های سالانه و ارتقای آن ها لحاظ کنند.

ضرب الاجل به مسئولان برای کاهش اختلاف حقوق کارمندان
​​​​​​
طبق ابلاغیه جدید دولت به سازمان برنامه و بودجه، از این سازمان خواسته شده علاوه بر برنامه ریزی برای برقراری عدالت در نظام پرداخت و متناسب سازی دریافتی بازنشستگان با شاغلان دستگاه ها تا سال 1400، برای اصلاح نظام پرداخت حقوق و مزایا به گونه ای عمل کند که اختلاف بین دریافتی کارکنان در مشاغل مشابه و شرایط مشابه از 20 درصد تجاوز نکند و این مهم در سال 97 اجرایی شود. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *