چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴
مشاور ارشد خاتمی:

روحانی هرجا کم آورد با سیاسیون ملاقات می‌کند

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۰
کد مطلب: 646641
باید به این نکته هم توجه داشت که این جمع نماینده واقعی جریان اصلاحات نبودند و آقای روحانی باید دقت کنند که مرکزیت اصلاح‌طلبان در کجا قرار دارد و چه افراد حقیقی و حقوقی را شامل می‌شود.
روحانی هرجا کم آورد با سیاسیون ملاقات می‌کند
گروه سیاسی جهان نيوز: عضو شورای مشورتی رئیس‌ دولت اصلاحات گفت: اغلب تیپ‌های سیاسی جدی در جلسه اصلاح‌طلبان با رئیس جمهور شرکت نداشتند. من هم اگر دعوت می‌شدم حتماً نمی‌رفتم زیرا معتقدم هر جایی که آقای روحانی کم می‌آورد ملاقات‌هایی از این قبیل را برگزار می‌کند.

به گزارش جهان نيوز، عبدا... ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب درباره دیدار اخیر اصلاح طلبان با رئیس جمهور به اعتماد آنلاین گفت: خیلی از کسانی که دعوت داشتند نرفتند و جزئیاتی را هم که آقای کمالی اعلام کرد یک سری کلیات بوده و به نظر می‌رسد مسائل جدی  در جلسه مطرح نبوده است.

وی افزود: آقای کمالی، کواکبیان و جریانی که با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مخالف هستند بیشتر پیگیر این جلسه بودند و جزئیاتی که همین افراد مطرح کردند نشان داد در جلسه موضوع مهمی مطرح نشده است. حتی مثلاً اسامی‌ پیشنهادی‌ برای وزارتخانه‌های کار و اقتصاد مطرح نشده و آقای روحانی فقط در این حد توضیح دادند که به زودی وزیرانی تعیین خواهند کرد.  ناصری افزود: به نظرم آقای روحانی با این دیدار می‌خواستند فضای سایت‌ها و رسانه‌های اصلاح‌طلب را تعدیل کنند.

وی با اشاره به این که آقای روحانی در مواقع خیلی حساس‌تر باید مشورت می‌گرفت و عمل می‌کرد، گفت: باید به این نکته هم توجه داشت که این جمع نماینده واقعی جریان اصلاحات نبودند و آقای روحانی باید دقت کنند که مرکزیت اصلاح‌طلبان در کجا قرار دارد و چه افراد حقیقی و حقوقی را شامل می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در جمع‌بندی تحلیل خود از دیدار اصلاح‌طلبان با روحانی اظهار کرد: در مجموع جلسه‌ای نبود که فصل جدیدی در مناسبات اصلاح‌طلبان با دولت ایجاد کند. البته حتماً اصلاح‌طلبان با سابقه و تجربه برای این شرایط کشور و کمک به دولت برنامه و پیشنهاد دارند اما این جلسه برای گرفتن پیشنهادها نبوده و یک سری صحبت‌های کلی در آن جا مطرح شده است. در ادامه هم در روند اجرایی دولت اتفاق خاصی نخواهد افتاد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
اصلاحاتی های بی خواصیت و منزوی
Iran, Islamic Republic of
خودتان رفتین زیر بغل روحانی را گرفتین حالا دم از نا کار آمدیش می زننین ؟ مگه بچه بازیه ؟ چرا دارین با سر نوشت مردم بازی می کنید