چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۸

شهردار بعدی تهران کیست؟

يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب: 646635
با اعلام معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری در خصوص قانون منع به کارگیری بازنشستگان، همه شهرداران منجمله شهردار تهران مشمول قانون اشاره شده است و طبق زمان‌بندی اعلام شده باید ساختمان شهرداری را ترک کنند.
شهردار بعدی تهران کیست؟
به گزارش جهان نيوز، جلسه مشترک بین نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران دقایقی پیش در ساختمان شورای شهر تهران در حال برگزاری است.

این در حالی است که در جلسه امشب موضوع قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستور کار نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و همچنین اعضای شورای شهر تهران قرار گرفته است.

امروز نیز معاونت حقوقی و پارلمانی ریاست جمهوری رسماً نامه‌ای داده و شهرداران (منجمله شهردار تهران) را مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان دانسته است و با این شرایط سید محمدعلی افشانی نیز باید ساختمان بهشت را ترک کند.

 محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران نیز در حاشیه برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران، از جلسه امشب اعضای شورای شهر تهران با نمایندگان مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داده بود و اظهار کرد: این جلسه با حضور عارف رئیس فراکسیون امید و همچنین شهردار تهران برگزار خواهد شد و موضوع جلسه بررسی قانون منع به کارگیری بازنشستگان و فرایند اخذ استفساریه از مجلس شورای اسلامی است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جدا از اینکه قانونش تازه اومده
ب کار گیریه یک بازنشسته برای شهرداری واقعا نشان بی تدبیری و سو نیت هست ک در شورای شهر تهران موج میزنه...
Iran, Islamic Republic of
بعدي هم مرد عمل نيست...!!!!
سعید110
Iran, Islamic Republic of
...شتری است که در خونه همه خوابیده است.
Iran, Islamic Republic of
من از محسن هاشمی تعجب می کنم که چرا قاطی بازی های سیاسی لیست اصلاح طلب... امید شد؟
France
...ض
Iran, Islamic Republic of
رفتيو از رفتنت شاديم
Iran, Islamic Republic of
دو شهردار قبلی نه تنها کمکی به برگزاری اربعین هم نکردن بلکه موضع گیری مناسبی با اقلیت مخالف اربعین نکردن و الان از کار برکنار شده و فرصتی برای جبران ندارند شهردار بعدی تهران اگه کمکی نمی کنه نمک به زخم نزنه ممنون می شیم ...
Iran, Islamic Republic of
این اصلاح طلبهای مرفه و بی درد و بی خیال مردم با امنیت روانی و ارامش شهر و شهروندان بازی میکنند . انچه که برایشان مهم نیست مردم و منافع مردم است .لذا ظاهرا باید پرسید شهردارهای بعدی یکی پس از دیگری چه کسانی اند اینان قدرت و مسئولیت را طعمه فرض کرده اند.