جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عربستان یاد نگرفت چگونه مانند اسرائیل «ترور بی‌نقص» را اجرا کند

يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱
کد مطلب: 646612
یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به پرونده ناپدید شدن خاشقجی و نقش عربستان در آن، اعلام کرد: سعودیها هیچگاه یاد نگرفتند که چگونه مانند اسرائیل باید «ترور بی نقص» انجام دهند.
رسانه اسرائیلی: عربستان مثل اسرائیل ترور بی‌نقص اجرا نکرد
به گزارش جهان نيوز، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت در گزارشی که رسما بر نقش عربستان سعودی در کشته شدن جمال خاشقجی صحه گذاشته است، اعلام کرد: سعودیها هیچگاه یاد نگرفتند چگونه باید مانند اسرائیل ترور بی نقص انجام دهند.

بر اساس این گزارش، این روزنامه صهیونیستی که در مطلب خود که متضمن اذعان به سلسله اقدامات صهیونیست ها در ترور شخصیت های سیاسی نیز هست، اعلام کرد: عربستان و اسرائیل همکاری های نظامی ـ اطلاعاتی گسترده ای با یکدیگر دارند. 

یدیعوت آحارانوت در ادامه آورده است: اگر اخباری که از استانبول مبنی بر کشته شدن خاشقجی به گوش می رسد درست باشد بنابراین باید گفت که در جریان سلسله همکاری های اطلاعاتی میان ریاض و تل آویو، عربستان سعودی تنها یک مورد را از اسرائیل نیاموخته و آن هم چگونگی انجام ترورهای بی نقص است.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *