پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جزئیات تصمیم ستاد تنظیم بازار در باره مرغ 6500 تومانی

يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب: 646599
رئیس پرورش دهندگان مرغ کشور گفت:قیمت 6500 تومانی که امروز ستاد تنظیم بازار تعیین کرده برای مرغ منجمد است که قرار است طبق تصمیم دولت برای 11 میلیون خانوار در قالب کمک های حمایتی و سبد کالای خاص عرضه شود.
جزئیات مرغ ۶۵۰۰ تومانی برای تنظیم بازار
به گزارش جهان نيوز، در جلسه تنظیم بازار امروز استان تهران قرار شده که قیمت هر کیلو مرغ بین 6500 تا 6700 تومان با در نظر گرفتن حاشیه سود مطمئن برای تولیدکننده به سازمان حمایت و تنظیم بازار ارائه شود. این جلسه به ریاست محمد امامی امین معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران و با حضور اعضای ستاد برگزار شده است. 

محمد یوسفی رئیس پرورش دهندگان مرغ کشور در گفت‌وگو با فارس به جزئیات بیشتری از این تصمیم اشاره کرد و گفت: آنچه در ستاد تنظیم بازار امروز تهران به جمع‌بندی رسیده‌اند مربوط به کمک‌های غیرنقدی می‌شود که قرار است به 11 میلیون خانوار با تصمیم دولت پرداخت شود. 

پیش از این سرپرست وزارت تعاون اعلام کرد : بر اساس برنامه های جدید ارائه شده از سوی دولت در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم، حداقل 11 میلیون خانوار از کمک های حمایتی و سبد کالای خاص برخوردار می شوند.

وی ادامه داد : با توجه به بررسی های معاونت رفاه این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه، این شمار خانوار شامل پنج دهک برای برنامه کمک به معیشت افراد خاص شناسایی شدند که زیر پوشش کمک های حمایتی دولت قرار می گیرند.

یوسفی رئیس پرورش دهندگان مرغ کشورهمچنین گفت: قیمتی که امروز مصوب شده مربوط به مرغ منجمد است و گرنه قیمت تمام شده مرغ در بازار کیلویی 8 هزار تومان است. 

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *