پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۳

تجمع دانشجویان حامی روحانی علیه روحانی

يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 646504
تعدادی از دانشجویان یک تشکل اصلاح‌طلب حامی روحانی همزمان با حضور حسن روحانی در دانشگاه تهران، در این دانشگاه تجمع کردند.
تجمع دانشجویان حامی روحانی علیه روحانی
به گزارش جهان نيوز، مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در حالی با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران در حال برگزاری است که عده‌ای از طرفداران روحانی در تشکل دانشجویی اصلاح‌طلب این دانشگاه با برگزاری تجمعی، علیه عملکرد رئیس جمهور شعار می دهند.

این تجمع غیرقانونی در مقابل تالار شهید امینی دانشگاه تهران برگزار شده و دانشجویان عضو تشکل حامی روحانی، با سر دادن شعارهایی نسبت به ناکارامدی دولت و برخی وزرا، عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی، امنیتی شدن فضای دانشگاه و . . . اعتراض کردند.

این دانشجویان با سر دادن شعارهایی نظیر "صدامون رو بریدند با رای مون پز می‌دن"، "روحانی بشنو صدای ملت"، "واعظی استعفا  استعفا " و "وزیر بی‌کفایت استعفا استعفا" نسبت به عملکرد دولت دوازدهم اعتراض کردند.



 این دانشجویان که حدود 60 نفر هستند، هم‌اکنون با راهپیمایی در صحن دانشگاه، مقابل دانشکده حقوق و علوم سیاسی تجمع کرده‌اند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر داشجو با شرف م ومسئول
Iran, Islamic Republic of
💎حق نقد

️در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نظر افراطیون اردوگاه اصلاحات، غربگدایان اشرافی، سست‌کمربندها و...:

⏪جوان مؤمن انقلابی حق نقد ندارد و در صورت نقد با تازیانه بی‌سوادی، تندروی، تحجر، زبان نفهم، حامی تروریسم و... نواخته شده و به جهنم حواله داده می‌شود

⚫️اما

⏪در همین حال هر موجود دوپایی که مؤمن به نظام نباشد مجاز است نظام، ولایت، دین، فرهنگ، ارزش‌های دینی و ملی و باورهای مردم را به باد تخریب و انتقاد گرفته و اساس جمهوری اسلامی را زیر سؤال ببرد.

⏪از دید اوباش سیاسی فسادطلب، تخریب آن‌ها گناه کبیره و مستوجب تخریب و تنبیه است اما تخریب نظام و ولایت از اوجب واجبات است
چون بقای آنان در تخریب نظام و نفی نقد آنان است.

♦️اصولاً آنان اساتید سفسطه و مغلطه هستند.
Germany
خودت فهمیدی چی گفتی؟ فقط سفسطه و مغلطه