شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

هوای تهران امروز سالم است

يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 646499
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای پایتخت طی امروز (۲۲ مهرماه) از افزایش دمای هوا در تهران تا فردا (۲۳ مهرماه) خبر داد.
هوای تهران امروز سالم است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۲ مهر) است، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌غربی انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۲۲ مهر) در شرایط سالم است، تصریح کرد: در برخی ساعات این روز افزایش موقتی غلظت ذرات معلق مشاهده خواهد شد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط طی فردا (۲۳ مهر) کمابیش ادامه خواهد داشت، گفت: برای برخی ساعات وزش باد به بزرگی بالاتر از ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود.

به گفته شهبازی بر این اساس احتمال می‌رود تا فردا (۲۳ مهر) بر غلظت ذرات معلق به‌طور نسبی افزوده شود، همچنین دما هوا در پایتخت تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۷۹ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت نیز با شاخص میانگین ۷۶ همچنان در شرایط سالم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *