کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مخالف CFT بودم ولی روز رای‌گیری جراحی داشتم!

21 مهر 1397 ساعت 16:21

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: «عمل چشم » و بستری شدن در بیمارستان مانع حضورم در جلسه بررسی لایحه CFT صحن علنی مجلس شد.


به گزارش جهان نیوز، ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس در مورد علت غیبت خود در جلسه بررسی لایحه CFT در صحن علنی مجلس اظهار داشت: روز یکشنبه هفته گذشته که بررسی لایحه CFT در دستور کار صحن علنی مجلس قرار داشت بنده به دلیل عمل چشم در بیمارستان بستری بودم و امکان حضورم در صحن علنی وجود نداشت.

وی با بیان اینکه این مرخصی و زمان عمل چشم قبلا هماهنگ شده بود گفت: طبق دستور کار مجلس قرار نبود بررسی لایحه CFT به این زودی در دستور مجلس قرار گیرد اما به دلیل اقداماتی دستور کار مجلس تغییر کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: بنده جز نمایندگانی بودم که با آبستراکسیون جلسه کمیسیون امنیت ملی خواستار عدم بررسی این لایحه در کمیسیون امنیت ملی شدم و این امر موجب شد کمیسیون گزارش جدیدی از این لایحه به صحن ارائه نکند.

گفتنی است، پروانه سلحشوری، نماینده اصلاح طلب تهران که حواشی زیادی هم پیرامون وی به دلیل نظرات و مواضع عجیبش شکل گرفته، در روز رای گیری CFT خود را با گردن شکسته به صحن علنی رساند و به این لایحه تاسف بار رای مثبت داد.

منبع: مهر


کد مطلب: 646386

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646386/مخالف-cft-بودم-ولی-روز-رای-گیری-جراحی-داشتم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com