پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۱۶

چرا با این بازیگر دروغگو برخورد نمی‌شود؟

شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۸
کد مطلب: 646380
به گزارش جهان نيوز، مهناز افشار و خبرنگار روزنامه قانون به دروغ نوشته اند که به «دنیا ویسی» تجاوز شده و به قتل رسیده است... ولی پدر مرحومه همه این موضوعات را تکذیب کرده و گفته است که مرگ دخترش یک حادثه بوده است!

در نهایت هم مهناز افشار و هم خبرنگار روزنامه قانون بدون هیچ عذرخواهی، توییت هایی را که منتشر کرده بودند و مورد سوءاستفاده هم قرار گرفته بود را پاک کردند!

در پرونده این سلبریتی موارد تامل برانگیز جدی همانند اعلام حمایت عجیب از برخی تروریست ها نیز دیده می شود. سوال اصلی اینجاست که قرار است تا چه زمانی با این افراد مماشات شود و چرا یک برخورد اساسی نمی شود؟

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره عوضش با روزنامه های کیهان و وطن امروز برخورد میشه که به fatf انتقاد کردن
رضا
Iran, Islamic Republic of
راست ميگى جهان ، آقايون متاسفانه فقط به مطالب سياسى حساسند و واكنش نشون ميدن
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و خطبه عقد آن‌ها توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده .خود حدیث مفصل بخوان
Iran, Islamic Republic of
چی را به چه چیز دیگر وصل کرده که بگوید این هم تقصیر احمدی نژاده
محسن
Iran, Islamic Republic of
...
یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
هر وقت با حاج حسین شریعتمداری حسن عباسی رائفی پور و رفقای دیگه این جماعت برخورد شد به گونه ای که قلم شریعتمداری شکسته و دهن عباسی و رائفی پور بسته بشه با این ها هم برخورد میشه
سید رضا - پاسخ یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
تو که هنوز فرق حرف راست و دروغ و حق و باطل رو نمی فهمی ! و اونا رو باهم یکسان میدونی ! بهتره دهنت رو ببنی و ساکت شی !!
Iran, Islamic Republic of
جالبه بدونی
با اینها برخورد هم میشه
دادگاهی میشوند
ولی وقتی مستندات ارائه میکنند تبرئه میشوند.
به این لیست زاکانی و رسایی و...هم اضافه کنید
Iran, Islamic Republic of
کسانی و دشمنانی که دنبال شکسته شدن قلم حق و مدافعان راستین انقلابند این آرزو را بگور خواهند برد.
Iran, Islamic Republic of
مسئولیت برخورد با قوه قضائیه است.
نشر اکاذیب این روزها جرم هست یا نیست ؟
سروش
Iran, Islamic Republic of
می خوای گنده اش کنی برخورد امنیتی بکن، همون چیزی که خانم افشار می خواد، باید از اونا خواست چیکاری برای ملت کرده؟ جنابان اینا دل شان با زندگی تجملاتی گرده زده شده؟ اگه این حرفارو می زنه دنبال زندگی تجملاتی همراه با قهرمان بازی است.
Iran, Islamic Republic of
علت مشخص است چرا این حرکات از این گروه سر می زند . کسی مدعی نیست ناهنجاری و کار خلاف در کشور وجود ندارد ولی اینها می خواهند وانمود کنند در کشور امنیت وجود نداشته وبحران امنیتی در کشور وجود دارد
علی
Iran, Islamic Republic of
اینا همیشه نقش آدم های در اقلیت را بازی می کنند حتی اگه همفکران و دوستان شان در راس قدرت باشند.طلبکار کسی می داند بابت بازی هایش چند میلیارد می گیرد هیچ وقت آمده از میزان درآمدش بگوید کسی که این همه وطن وطن می گوید چرا بچه اش را در آمریکا بدنیا آورده؟ خانم مهناز افشار شاید نابلدی امثال جهان نیوز باعث گندگی نامت بشه. یا شاید این کامنت های بظاهر اعتراض آمیز ولی کاسب مابانه باعث پرآوازه ترشدنش بین بعضی ها بشه. ولی بنده تا نبینم یک روز در سال خانم افشار به عشق مردمش غذای معمولی بخوره، یکبار در سال به عشق مردمش لباس مارک نپوشه، یکبار در سال به جنوب شهر سفر کنه، یکبار در سال با یک کامنت از کشورش حمایت کنه، یکبار در سال بگه برای یکی از فیلم هاش چقدر دستمزد گرفته، می فهمم اون برای کاسبی اعتراض نمی کند بخاطر ملت است.
Iran, Islamic Republic of
مهناز افشار میره بچه شو کانادا به دنیا میاره شوهرش شیرخشک آلوده وارد میکنه جون طفل معصوم مردمو میگیره خیلی دلش به حال مردمش می سوخت عوض نشر اکاذیب در مورد نحوه تبرئه شدن شوهرش توضیح میداد اینا رو مردم بزرگ میکنن و گر نه ...
Iran, Islamic Republic of
اين پولبريتي با پول هاي كه به اين بهانه كمك به ان خانواده يا ساخت مدرسه جمع ميكنه با بعضي ها دانگي و دونگي حساب ميكنه...!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
فكر كنم خرجش در ديار فرنگ با افزايش نرخ دلار بالا رفته ...