کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سردار نقدی: التماس برای فروش نفت زشت است

21 مهر 1397 ساعت 15:03

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه یکی از الزامات اقتصاد مولد را نقدینگی دانست و اظهار داشت: اگر نقدینگی در کشور وجود ندارد چطور در چهار دقیقه 50 هزار پراید به فروش رفته است.


به گزارش جهان نیوز، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران در اجلاسیه شهدای دانشجو و اساتید خراسان جنوبی که امروز در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، بیان داشت: این جلسه به یاد ۶۱ شهید دانشجو و استاد خراسان جنوبی برگزار شده است.


نقدی با بیان اینکه برگزاری کنگره شهدای خراسان جنوبی در واقع زانو زدن در مکتب عشق است، ادامه داد: باید در این فرصت با تاسی به شهدا، پرچم میدان داری انقلاب را به دست بگیریم و پیش ببریم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه دانشجویان به برکت انقلاب جایگاهی پیدا کردند که نماد آن شهدای دانشجو هستند، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب وقتی تروریست‌ها به فرمان ابرقدرت‌ها برای براندازی انقلاب تلاش می‌کردند و عملیات تروریستی انجام می‌دادند، در آن زمان ما در مقابل هجم توطئه‌ها و ترور‌ها بی پناه بودیم.

وی اظهار داشت: دانشجویان ایرانی در گام اول پرچم مبارزه با تروریست‌ها را برداشتند و در عملیات معجزه آسا، بر همه دستگاه‌های جاسوسی غلبه کردند.

به گفته نقدی، بعد از آن، دانشجویان برای جبران عقب ماندگی‌های کشور با پایه گذاری جهاد سازندگی به حمایت از کشور برخاستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس نیز دانشجویان جوان پرچم مبارزه را برداشتند و در مقابل دشمن ایستادند، گفت: بعد از جنگ تحمیلی نیز جهاد علمی دانشجویان، ما را به قله‌های پیشرفت علمی و فناوری رساند و امروز ماهواره پرتاب می‌کنیم و موشک‌های دقیق طراحی کردیم.

وی یادآور شد: پیشرفت‌های تسلیحاتی، نظامی و ساخت سامانه‌های پدافند هوایی بومی مربوط به دانشگاه‌ها و جهاد علمی دانشجویان است.

نقدی با بیان اینکه امروز کشور با تهاجم اقتصادی و روانی دشمنان مواجه است، اما این ساده‌ترین مشکلی است که تا کنون در انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده‌ایم، عنوان کرد: در اقتصادی که امروز مشکل ما است دستمان خالی نیست؛ بلکه انرژی، مواد اولیه مهم صنعتی، نیروی انسانی و نقدینگی در کشور وجود دارد؛ لذا آسان‌ترین مشکل ما اقتصادی است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه پاسداران در پایان با اشاره به اینکه التماس برای فروش نفت زشت است، بیان داشت: تا امروز به جای این کار پرچم دفاع از تولید ملی و مبارزه با واردات بی رویه را در کشور برافرازند.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 646360

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646360/سردار-نقدی-التماس-فروش-نفت-زشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com