کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در ایام اربعین؛

زیر‌ساخت تردد از مرز خسروی فراهم شده است

21 مهر 1397 ساعت 13:35

عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج مجلس گفت: برخی از زیر ساخت‌ها برای تردد زائران عتبات از مرز خسروی فراهم شده است.


به گزارش جهان نیوز، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج و زیارت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تلاش هستیم که زیرساخت‌های لازم را در مرز خسروی برای تردد زائران اربعین فراهم کنیم،گفت: اعضای فراکسیون پیگیر درباره این موضوع با مسئولان ذیربط مذاکراتی را داشته‌اند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج مجلس با بیان اینکه برخی از زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین در مرز خسروی فراهم شده است، ادامه داد: امیدواریم در مراسم اربعین بتوانیم از ظرفیت این مرز برای ورود زائران عتبات عالیات به کشور عراق استفاده کنیم.

حجت الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: بازگشایی این مرز برای مراسم اربعین می‌تواند ترافیک ایجاد شده در سایر مرز‌ها را کاهش دهد.

نماینده مردم سنقر در مجلس تاکید کرد: البته باید تمامی شرایط و جوانب را در نظر گرفت. امیدواریم مشکل خاصی ایجاد نشود تا این مرز برای تردد زائران عتبات عالیات آماده و بازگشایی شود.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون حج مجلس اظهار داشت: بررسی وضعیت تردد، امنیت و همچنین روادید زائران عتبات در دستورکار اعضای این فراکسیون قرار دارد تا با پیگیری و رایزنی با مسئولان مربوطه بتوانیم مشکلات این حوزه‌ را کاهش دهیم.

منبع: تسنیم


کد مطلب: 646328

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646328/زیر-ساخت-تردد-مرز-خسروی-فراهم-شده

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com