کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روایت نویسنده کتاب«سربلند» از دیدار با رهبری

21 مهر 1397 ساعت 13:24

محمدعلی جعفری با اشاره به دیدار جمعی از نویسندگان با رهبر انقلاب گفت: در حال معرفی آثارم بودم که به یکی از کتاب‌هایم اشاره کردم. آقای مودب نسخه‌ای از این کتاب را تقدیم کردند. آقا تورقی کردند و فرمودند: «با لهجه یزدی نوشتید!»


به گزارش جهان نیوز، پنجشنبه شب گذشته جمعی از نویسندگان کشورمان به دیدار رهبر انقلاب رفتند؛ در این دیدار خصوصی که حدود ۳۰ نفر از اهالی قلم حضور داشتند ابتدا برخی از حاضران با معرفی علی محمد مودب سخنانی را ابراز داشته و نکاتی را ارائه کردند و در ادامه نشست رهبر انقلاب اسلامی هم درباره فضای ادبیات مواردی را مورد تاکید قراردادند.

محمدعلی جعفری نویسنده کتاب‌هایی چون، «خانه مغایرت»، «شغل شریف»، «قصه دلبری»، «عمار حلب»، و «سربلند» نیز در کنار سایر نویسندگان در این دیدار صمیمانه حاضر بود.

از این نویسنده به تازگی کتاب «سربلند» درباره زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی منتشر شده است؛ وی درباره این دیدار اظهار داشت: بارها و بارها به دیدارهای عمومی و برنامه‌هایی که برگزار شده و رهبرانقلاب در آن حضور داشتند دعوت شده بودم، اما همیشه آرزوی دیدار خصوصی با رهبر انقلاب را داشتم.

وی در ادامه تصریح کرد: خدا را شکر که سرانجام این دیدار محقق شد و پنجشنبه شب با حضرت آقا دیدار داشتم، ابتدا آقای علی محمد مودب مدیر عامل موسسه شهرستان ادب افراد را معرفی می‌کردند، نوبت بنده که رسید از کتابم هم با عنوان «خانه غایرت» نام بردند و گفتند که این اثر با محوریت خانواده و جمعیت نوشته شده و...  البته در ادامه به کتابی که به تازگی برای شهید حججی با قلم بنده منتشر شده نیز اشاره کردند که آقا تامل کرده و فرمودند «کتاب سربلند».

وی افزود: از این دقت نظر رهبر انقلاب بسیار خوشحال شدم چرا که متوجه شدم حضرت آقا در جریان انتشار این کتاب هستند با این که زمان بسیاری از انتشار آن نمی‌گذرد.

جعفری در بخش دیگری از سخنانش گفت: در این دیدار برخی از نویسندگان نقد و نظرهایی داشتند. بنده نیز از احساساتم گفتم و اینکه خوشحالم از نزدیک فرصت دیدار شما برایم فراهم شد، مطالبه‌ای ندارم اما دوست دارم آثار و کتاب‌هایم را معرفی کنم، خدمت آقا عرض کردم که افتخارم این است از ابتدای نوشتن و ورود به این عرصه دغدغه‌های حضرت عالی مدنظرم بود، تا خلاء‌های موجود در حوزه ادبیات را در حد وسعم پر کنم و در این مدت هم هرکاری که توانسته‌ام انجام داده‌ام.امید وارم راضی باشید.

این مولف ابراز داشت: در حال معرفی آثارم بودم که به کتاب «خانه مغایرت» و «شغل شریف» اشاره کردم، آقای مودب نسخه‌ای از این کتاب را همراه داشتند و تقدیم کردند، آقا تورقی کردند و فرمودند: «با لهجه یزدی هم که نوشتید.»

به گفته وی، بنده در ادامه کتاب «سربلند» را معرفی کردم که معظم له فرمودند: کتاب به دستم رسیده ولی هنوز نخوانده‌ام.

در پایان این دیدار هر یک از نویسندگان از رهبر انقلاب طلب انگشتری می‌کردند بنده نیز یک انگشتر فیروزه که بسیار برایم عزیز بود را خدمت ایشان هدیه کردم و آقا نیز بلافاصله انگشتر خود را از دستشان در آورده و به من هدیه کردند. که این خاطره و انگشتر برایم ماندگار شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 646319

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646319/روایت-نویسنده-کتاب-سربلند-دیدار-رهبری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com