کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افزایش شمار کودکان پناهجوی مفقود شده در آلمان

21 مهر 1397 ساعت 13:06

آمارها از افزایش شمار کودکان پناهجوی مفقود شده در آلمان خبر می‌دهند. این کشور پذیرای بیشترین پناهجویان در میان کشورهای اروپایی بود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، شمار پناهجویان کم سن و سال در آلمان که گم می‌شوند، رو به افزایش است و این در شرایطی است که تعداد پناهجویان ورودی به آلمان مدتی است که روند رو به کاهش دارد.

بنابر گزارش خبرگزاری آلمان، رئیس انجمن خیریه (رفاه) فعال در زمینه امور کودکان در آلمان گفت که مقامات این کشور درباره سرنوشت حدود ۹۰۰ پناهجو کمتر از ۱۴ سال در این کشور اطلاعاتی ندارند. ضمن اینکه شمار کودکان مفقود شده در ماه اکتبر از ۸۹۵ نفر به ۹۰۲ رسیده است.

«هولگر هوفمان» رئیس این انجمن گفت: «اطلاعات جدید هشدار دهنده و تاکیدی بر این است که کشورها در سراسر اتحادیه اروپا باید به حمایت از پناهجویان کم‌ سن و سال بپردازند.»

موسسه خیریه کودکان گمشده اروپا هم گفت که گروه‌های تبهکار در سراسر قاره اروپا در حال رشد هستند و تلاش می‌کنند تا پناهجویان کم سن و سال را ترغیب کنند تا امکانات رسمی حمایتی را نپذیرند و به همین وسیله، بسیاری قربانی مسایل جنسی و یا قاچاقچیان انسان و موادمخدر می‌شوند و یا اینکه آنها را وادار می‌کنند که گدایی کنند.

با این حال اقدامات ضروری برای جلوگیری از اقدامات اینچنینی در آلمان به دلیل فقدان اطلاعات کافی مبنی بر اینکه چرا و چطور کودکان گم می‌شوند، کارایی نداشته است.
 


کد مطلب: 646313

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646313/افزایش-شمار-کودکان-پناهجوی-مفقود-شده-آلمان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com