جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

عطریانفر: دولت در حوزه اقتصادی برنامه مدونی ندارد

شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 646193
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران می‌گوید: دولت در حوزه اقتصادی، برنامه مدونی ندارد و سازمان برنامه و بودجه نیز به مسئولیت خود عمل نمی‌کند.
عطریانفر: دولت در حوزه اقتصادی برنامه مدونی ندارد
به گزارش جهان نيوز، محمد عطریانفر در سرمقاله روزنامه سازندگی نوشت: در بحث اصلاح کلان مشکلات اقتصادی باید بپذیریم با تغییر چند مدیر امیدی نیست که اتفاق مهمی بیافتد.

به نظر من در شرایط فعلی حوزه اقتصادی دولت برنامه مدونی ندارد، دولت در شرایط تحریمی، باید با دقت و بدون خطا برنامه‌ای برای مواجهه استراتژیک در برابر کاهش فروش نفت و افزایش سرسام‌آور نقدینگی تنظیم کند.

آقای رئیس‌جمهور مدعی است مسئولیت‌های سازمان برنامه و بودجه برعهده او است، پس هر کسی وارد این ارگان شود باید به منویات رئیس‌جمهور عمل کند، اما اقتصاددانان می‌گویند ضمن احترامی که برای مسئولیت مستقیم رئیس‌جمهور در سازمان برنامه قائلیم، باید اجازه دهیم برنامه‌ها، تعیین کننده امور باشند و روال به گونه‌ای پیش نرود که شخص رئیس‌جمهور به هر دلیلی دخالت‌های غیر برنامه‌ای انجام دهد.

بیانیه کارگزاران طی 15 بند راهکارها، ایرادات و ضرورت اصلاحات را به آقای روحانی اعلام کرده و گفته که تیم اقتصادی باید یکپارچگی خود را به دست آورده تا امید به مردم بازگردد، رئیس‌جمهور باید از تجربه گذشتگان خوب استفاده کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *