کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب:

دشمنان درصدد انحراف نوجوانان و جوانان هستند

20 مهر 1397 ساعت 17:14

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: دشمنان با تبلیغات مسموم و بمباران فکری و با حمله به مقدسات نظام و ترویج القائات شبهه برانگیز سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارند.


به گزارش جهان نیوز، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی امروز در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مصلی این شهر گفت: مردم استان ایلام چه در زمان جنگ تحمیلی و چه در دوران انقلاب به خوبی از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند و امروزه با تقدیم سه هزار شهید و 12 هزار جانباز پای انقلاب ایستاده اند.

وی اظهار کرد: اکنون چهل سال از انقلاب می‌گذرد و امام راحل با پشتیبانی این مردم مؤمن رژیم پوسیده شاهنشاهی را از این کشور بیرون کرد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب افزود: آنچه امروز بسیار مهم است اینکه نسل های سوم و چهرام انقلاب از آن دوران خبر ندارند که چه بودیم و چه کردیم اینکه در آن زمان مؤمنین در ذلت و کافران در عزت بودند.

محمدی گلپایگانی تأکید کرد: روحانیون و کسانی که تریبون در اختیار دارند به خصوص نویسندگان و رسانه‌ها باید این حلقه گمشده را برای نسل جوان تشریح کنند که امروز بزرگترین نعمت خداوند به مردم نعمت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه امروز روز عزت جمهوری اسلامی و ملت ایران است، بیان کرد: امروزه حتی برخی کشورهای توسعه یافته و اروپایی که ادعای عزت دارند حتی به امریکا وابسته هستند اما ایران اسلامی تنها کشور در جهان است که کسی نمی تواند در آن دخالت کند.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: دشمن در این مدت از طول انقلاب هیچ‌گاه از دسیسه و توطئه و فتنه دست برنداشته و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی هم دریغ نمی‌کند اما آنان باید بدانند که آروزی ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی را به گور می‌برند.

محمدی گلپایگانی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین روش‌های دشمن برای دسترسی به خواسته خود تبلیغات است که از روش‌های مختلفی هم از فضای مجازی و هم از ماهواره استفاده می‌کنند.

وی ابراز کرد: دشمنان با تبلیغات مسموم و بمباران فکری و با حمله به مقدسات نظام و ترویج القائات شبهه برانگیز سعی در انحراف فکری جوانان و نوجوانان دارند لذا نسل جدید و خانواده های آنها باید آگاه باشند که تبلیغات دشمنان سم و زهری خطرناک است که جوانان را با شبهه های دینی گمراه سازند و آنها را از گرایش‌های مذهبی و دینی دور سازند.

منبع: فارس


کد مطلب: 646129

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646129/دشمنان-درصدد-انحراف-نوجوانان-جوانان-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com