کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افشانی؛ مدیر روابط عمومی شهرداری را برکنار کرد

20 مهر 1397 ساعت 12:07

شهردار تهران پس از انتقاد برخی از رسانه‌ها نسبت به مدیریت کریمی مشاور و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران را برکنار کرد.


به گزارش جهان نیوز،  عصر روز گذشته سید محمد علی افشانی شهردار تهران اقدام به برکناری محمد علی کریمی ابرقویی مشاور شهردار و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران را برکنار کرد.

این اقدام در حالی صورت گرفته که کریمی هفته گذشته مورد انتقاد شهردار تهران و همچنین سید ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران درخصوص برگزاری مراسم تهرانگردی قرار گرفت.

 در پی برکناری محمدعلی کریمی ابرقویی از روابط عمومی شهرداری تهران، پوریا سوری به عنوان سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران معرفی شد.

کریمی در توئیتی ضمن ابراز بی‌اطلاعی از برکناری خود نوشت: "در حالی که در روز تعطیل کاری با جمعی از روزنامه نگاران و سردبیران، مهمان شرکت ملی نفتکش در بندرعباس بودم، خبر عزل خود را در رسانه‌ها دیدم. از همکاران عزیزم در شهرداری‌ تهران و رسانه‌های محترم، بابت همراهی و حمایت‌شان سپاسگزارم. الباقی تا بعد ...."

این در حالیست که همسر کریمی نیز که به عنوان مدیر کل امور تشکیلات شهرداری تهران نیز حضور دارد در توییتی به شهردار تهران انتقاد کرد و نوشت: «چطور می‌توانی کلی وعده وعید بدی به مردم که ال می‌کنم بل می‌کنم ولی حتی ندونی وظایف بخش‌های مختلف سازمانت چیه و کی باید چه کاری را باید انجام و پاسخ بده.»
منبع: تسنیم


کد مطلب: 646112

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646112/افشانی-مدیر-روابط-عمومی-شهرداری-برکنار

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com