کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیش بینی باران در اکثر مناطق کشور

20 مهر 1397 ساعت 10:35

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعد و برق و وزش شدید باد در اکثر مناطق کشور طی امروز، فردا و روز یکشنبه خبر داد.


به گزارش جهان نیوز، کبری رفیعی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد:‌ از امروز تا یکشنبه با شمالی شدن جریانات، برای نوار شمالی کشور بارش باران، گاهی رعدو برق و کاهش نسبی دما پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد:‌ امروز در شمالغرب،‌ غرب،‌ دامنه‌های البرز، ارتفاعات و دامنه زاگرس مرکزی و جنوبی و مرکز کشور بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد.

وی افزود: روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در شمالغرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌ها یالبرز، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مرکز، جنوب، بخش‌های از شمالشرق کشور، یزد، خوزستان، ارتفاعات کرمان بارش باران، رعدو برق ووزش باران پیش بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که در نوار شمالی کشور در روزهای شنبه و یکشنبه کاهش دمای 4 تا 7 درجه خواهیم داشت، گفت: بارش‌ها در ارتفاعات البرز به صورت برف خواهد بود، ضمن این‌که در مسیر جاده‌های کوهستانی سواحل خزر به استان‌های مجاور به ویژه گردنه‌ها مه‌آلود خواهد بود.

رفیعی بیان کرد: امروز و فردا شرق دریای خزر و دریای خزر مواج پیش بینی شده است. تهران نیز طی امروز آسمان کمی ابری خواهد داشت که در اوایل شب رگبار و رعد و برق همراه وزش باد شدید خواهد داشت.
منبع: تسنیم


کد مطلب: 646108

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646108/پیش-بینی-باران-اکثر-مناطق-کشور

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com