جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱۳

عکس/ ماشین نوشته جالب یک آلمانی

پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 646075
یک آلمانی روی شیشه عقب ماشینش نوشته است:نه فیس بوک، نه واتس اپ، نه توییتر، نه اینستاگرام دارد، اما یک میلیارد و هشتصد میلیون دنبال کننده دارد! او کسی نیست جز محمد رسول الله....
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رضا
Iran, Islamic Republic of
دستت طلا جوونمرد !!
United Kingdom
چقدر اطلاعاتتون پایین هست ؟ این پلاک برای المان نیست . بهتر نیست قبلش تحقیق کنید ؟
United Kingdom
این پلاک منعلق به اتحادیه اروپا میست . بیسواد
ریزبین
Germany
جهان جان سلام و خسته نباشید و خدا قوت . عزیزدل برازنده ی شما نیست که بدون شناخت مطلبی را ویا سخنی گفته شود , البته وجسارت نمیکنم که تیتری که شخص با ذوق و معتقد برروی شیشه ی عقب ماشین خود با حروف نوشته و یا چسبانده است بسیار زیبا و کاملا حق و عالی است ولی اینکه شما فردرا المانی نوشته اید و همینطور ماشینش را , اولا پلاک ماشین مربوط میشود به کشور هلند و انگلستان که هردو تقریبا مثل هم است با تفاوت نوع شماره گذاشتن و نوشتن شماره از نظر ردیف بندی ودوما شما خود شخص را کجا دیدی و چه صحبتی با وی داشتید که او با زبان المانی صحبت کرده ویا کرد که شما المانی بودنش را متوجه شدید ؟؟ عذرم را پذیرا باشید ولی انتقادم را هم اگر باب مذاق هست همینطور . موافق و موئید باشید در راه اسلام محمدی .
ریزبین
Germany
درضمن نوشته ها هم به زبان انگلیسی نوشته شده که خود مشخص کننده ی عرض بنده است /
Iran, Islamic Republic of
نتیجه می گیریم که نوشته مهم نیست مهم اینه که به دیگران بفهمانیم چقدر باهوش تشریف داریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Iran, Islamic Republic of
احسنت
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
هر چند ؛ باید در انتقال اخبار دقت شود ، اما مهم نوشتن این متن جذاب؛ در دل اروپای سکولار است !!
حسن عروجی
Iran, Islamic Republic of
بر محمد وآل محمد صلوات
Iran, Islamic Republic of
اصلا فرض کنید نه ماشین آلمانی است و نه راننده یا قاحب آن!
اصل مطلب را بگیرید و بفهمید.
ریزبین
Germany
سلام برادرو یا خواهرگرامی و همسنگرم .ممنون که محبتتان درحق را ارزانی داشتید . عزیزبرادر شاید درفهمم کمی ضعیف و ناپخته باشم و ادعائی هم درمقابلتان ندارم اما شما دقت نکردید و همین کم عنایتی شما نسبت به نوشته هایم سبب شده که بصورت کاملا محسوس و بقول خودمان گفتنی حقیررا نفهم خواندید که این خود هم لطف و عنایت و محبت شماست ولی من درمورد نوشته علاوه براینکه بسیار لذت بردم و تائید و صحه بر برحق بودن وزیبائی ان گذاشتم گِله ام از عزیزان و همسنگران خودمان بود که دقت در طرح مسئله بودند وکمی در پرداخت و شکل و نوع مطلب کوتاهی و دچار کمی اشتباه کوچک شدند نه به نوشته روی شیشه عقب این وسیله ی نقلیه . بهرحال شماهم مثل همه ی دیگرارمان گراها و متعهدین به انقلاب و اسلام عزیزمان موئید و منصور درراه اسلام عزیزو انقلاب و راه شهدا ی انقلاب و اسلام باشید . یا حق /
یک برادر
Iran, Islamic Republic of
برادر و یا خواهر گرامی
بنده به عنوان یک ایرانی انشاءالله مسلمان، از نکته سنجی شمار بسیار سپارسگزارم و از آن بیشتر از سعه صدر و صبوری و البته متانت جنابعالی تقدیر می کنم.
انشاءالله همه ما سعی کنیم همچون امامان عزیزمان خلق و خوی محمدی (ص) داشته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
اللهم صل علی محمد و آل محمد.