پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۶

سردار سلامی:‌ ترامپ می‌گوید «ایران در عرض ۱۲ دقیقه می‌تواند خاورمیانه را اشغال کند» این اعتراف دشمن حاکی از قدرت ماست

پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 646055
جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمن‌ تنگ کرده و امروز راه‌ را بر آنان‌ بسته‌ایم‌، گفت: از هر زمان دیگری قدرتمندتریم.
اعتراف ترامپ درباره قدرت نظامی ایران
به گزارش جهان نيوز، سردار حسین سلامی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به اینکه در نقطه سرنوشت‌سازی از تاریخ قرار داریم که هر چند نگران‌کننده نیست اما مهم است اظهار داشت: مواجهه ما امروز با دشمنانی است که به ظاهر نیرومند اما در باطن فرسوده و زنگ‌خورده هستند و دوران زوال خود را می‌گذرانند.

وی بیان کرد: نبرد جدید ما با دشمن بر سر امیدآفرینی و ناامیدسازی است و از آنجا که وعده‌های الهی تخلف‌ناپذیرند از پس مشکلات برمی‌آییم، چرا که ایران اسلامی جوانان مستعد و باهوشی دارد ضمن اینکه سپاه هم خود را در این مسیر آماده کرده و هر حرکت کوچک و بزرگی سبب نابودی دشمنان می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن ادامه داد: ایستادگی در برابر دشمنان در این شرایط ضروری است و صف‌آرایی در برابر دشمنان و کفار راه سعادت ما می‌باشد چرا که برای تحمیل اراده خود به دشمنان باید قدرتمند باشیم.

راه عبور از مشکلات از درونِ توانایی ما برای جهاد عبور می‌کند
سردار سلامی با بیان اینکه راه ما از درونِ توانایی ما برای جهاد عبور می‌کند تأکید کرد: امروز ملت ایران به این درجه از فهم عمیق رسیده‌اند که ایستادگی تمام دنیا در برابر آن‌ها نتیجه‌ای جز افزایش ایمانشان ندارد و امروز به این نقطه رسیده‌ایم که اگر به ما اعلام کنند تمام جهان در برابر ما ایستاده‌اند، ما باز هم ترسی نداریم.

 وی همچنین با اشاره به اینکه سلاح‌ها بی‌روح هستند و این انسان‌ها هستند که به آن‌ها قدرت می‌بخشند افزود: شاید سلاح‌ها از لحاظ مقیاس‌های ظاهری قدرت بالاتری داشته باشند اما قدرت حقیقی در سلاح نیست و آموزه‌های دین و تجربیات دیروز و امروز ما بیانگر این حقیقت است چرا که قدرت حقیقی در ایمان نهفته است و شاخص اصلی قدرت، ایمان افراد جامعه است.

در عرض 12 دقیقه خاورمیانه را از شرّ دشمنان نجات می‌دهیم
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این گفته رئیس‌جمهور آمریکا که ایران در عرض 12 دقیقه می‌تواند خاورمیانه را اشغال کند حکایت از قدرت ما دارد و البته ما هیچ‌گاه خاورمیانه را اشغال نمی‌کنیم و به علاوه پیشرفت‌ و نفوذی که انقلاب اسلامی در سطح منطقه و جهان دارد شرایط نظامی و سیاسی را برای دشمنان تنگ کرده و امروز راه‌ را بر دشمنان بسته‌ایم.

هیچ قدرتی قادر به شکست حزب‌الله و انصارالله نیست
سردار سلامی با بیان اینکه دشمنان شرایط اقتصادی جنگ را از دست داده و خودشان می‌گویند که 7 هزار میلیارد دلار هزینه‌ کرده‌اند اما اثری نداشته است گفت: به رغم این هزینه و با بیش از 10 سال حضور هیچ دستاوردی نداشته‌اند این در حالی است که جنس حضور ایران در منطقه مادی و فیزیکی نیست بلکه نفوذ انقلاب اسلامی در دل‌هاست و امروز کسی قادر نیست حزب‌الله لبنان و انصارالله یمن را شکست دهد و آن‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کند.

هرگونه اتکاء به آمریکا سبب تضعیف می‌شود
وی اظهار داشت: تصویری که از ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل ارائه شد تحقیرآمیز بود و کسانی که تصور می‌کنند از طریق سازش با آمریکا می‌توان مشکلات را پشت سر گذاشت به گفت‌وگوی تحقیرآمیز آمریکا با عربستان نگاه کنند، هرگونه اتکاء به آمریکا به جای قدرت سبب ضعف می‌شود به علاوه تکیه دادن به آمریکا را قبل از انقلاب تجربه کرده‌ایم و ضررهای زیادی دیده‌ایم پس نباید این مسیر غلط دوباره طی شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان با اشاره به پایان شرایط سیاسی برای دشمن خاطرنشان کرد: ما از هر زمان دیگری قدرتمندتر هستیم، تنها راه آن‌ها تحمیل فشارهای اقتصادی بود که با مقاومت مردم مواجه شده و شکست خوردند چرا که مردم سختی‌ها را تحمل کردند اما به فراخوان‌های دشمنان توجه نکردند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقایان گلوله برای خیانت کارهای داخلی فراموش نشود.
9 گلوله برای خیانت کار داخلی یکی برای دشمن کافی است.
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
البته اعتراف به عظمت انقلاب و نظام اسلامی توسط دشمن بسیار غرور آمیزه اما فراموش نشه که این مردک(ترامپ) این حرفو زده تا بتونه گاوهای نفهم (کشورهای مینیاتوری حاشیه جنوبی خلیج فارس و رژیم وهابی آل سعود) رو بیشتر بدوشه!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ترامپ شوخی کرده شما چرا جدی گرفتید؟؟؟ ایران در مقابل کشورهایی مانند امارات و کویت تقریبا توان بالایی دارد ولی در مقابل کشوری مانند پاکستان و ترکیه از لحاظ نظامی چندان حرفی برای گفتن ندارد.
دیرفهم
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس! حالا اگه ایران قدرت اول منطقه هم باشه که هست، آل سعود باید جز بزنه شما چرا میسوزی؟؟!!!! ماشااللّه به این وطن پرستی که شما داری!
Iran, Islamic Republic of
امريكا واروپا وهمين تركيه وعربستان واسرائيل را درعراق وسوريه شكست داديم در جنگ نيابتي اسرائيل با لبنان و فلسطين هم پيروزي با سربازان اسلام بود.
شما احتمالا دقت نداشتيد يا از تواضع زياد به خود كوچك بيني مبتلا شده ايد،لطفا ما را مانند خود نپنداريد
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
دشمنان ؛ از دوران قاجار؛ با کمک مزدوران داخلیشان ، سعی در القای این تفکر داشتند که ؛ ایرانی عرضه هیچ کاری را ندارد و باید وابسته به ما باشد ! متاسفانه در این چند ساله ؛ این تفکر ؛ توسط دبیران و استادان شیفته غرب ! باشدت بیشتری دارد به ذهن جوانان و نوجوان ما پمپاژ می شود ! و باز تاب آن را در نظرات منفی ، نسبت به توانایی های داخلی ، به خوبی شاهد هستیم !!