پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۸

ویزای اربعین ۱۰۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد

پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 646013
با پیشنهاد همتی به رئیس جمهور هزینه ویزای اربعین ۳۵ درصد کم شد و ۱۰۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد.
ویزای اربعین ۱۰۷ هزار تومان کاهش پیدا کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی، طی نامه ای با اشاره به اهمیت حماسه اربعین و حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در  همایش عاشقان حسینی پیشنهاد داد در محاسبه نرخ ارز زوار اربعین ٣٥ درصد تخفیف اعمال شود.

بنابه این گزارش حسن روحانی رئیس جمهور ضمن تاکید بر اهمیت حماسه حضور عاشقان امام حسین (ع) با پیشنهاد رئیس کل بانک مرکزی موافقت کرد.براین اساس هزینه ویزای زوار اربعین حدود ۱۰۷ هزار تومان کاهش پیدا می کند.

گفتنی است ؛قیمت ویزای اربعین در تاریخ 14 مهرماه  372 هزار و 700 تومان اعلام  شد که اکنون در پی دستور رئیس جمهور به 265 هزار و 700 تومان رسید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فشار دیگری بر معیشت مردم! مثال حکومت از نخورده بگیر بده به خورده!!!
United States
1500 تا کالا را بردید تو ممنوعه چون دلار ندارید . اون وقت اینجا تخفیف میدید ؟
Iran, Islamic Republic of
معرفت می‌خواهد که نداری جانم!
تمام دنیا صدقه سری سیدالشهدا(ع) است و این مبالغ عددی نیست که حساب شود.
Iran, Islamic Republic of
موقعی که برای ترکیه و تایلند 1000 یورو می گرفتین و برای رفتن به روسیه صف بسته بودید دهنت اینقدر باز نبود... شعور ندارید... !!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
تخفیف چیه؟؟؟؟
قیمت دلار 3400 تومان بود که دولت محترم برای جبران کسری بودجه، قیمت آن را 5 برابر کرد. مردم که دلار نداشتند. حدود 90 درصد درآمدهای دلاری مربوط به دولت است که در اختیار بانک مرکزی قرار دارد و از فروش آن در بازار آزاد میلیاردها تومان عاید دولت شده است
Iran, Islamic Republic of
جالبه شما از امریکا نگران کالای اساسی ایران شدید اینم از عجایب بشریست. ضمن اینکه امثال شما برای سفر ... دلار دولتی میگیرید ولی بقیه دلار 10000تومانی حالا مقداری کم کردند اونم تا زبان امثال تو را بلند کنند ایکاش کم نمی کردند
محمود
Iran, Islamic Republic of
برای اربعین پول نیست! و بعد از کلی نامه علما قبول کردند که یک کم کمترش کنن!
اما ترکیه و سنگاپور و ... واجب بود که 18 میلیارد دلار را خرج کردند برای کسایی که گردش میرفتند یک چیزی هم جیبشان میماند!!
Iran, Islamic Republic of
ویزای 100تومنی رو کردند 400تومن بعد 107تومن کم کردند که بگن ما هم بلهف بعد یه عده جیره خور بگن کالای اساسی دلار نداره تخفیف بدید به اربعین؟!؟!