کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتظار اصناف و بازار از وزرای جدید

19 مهر 1397 ساعت 12:40

دبیر کل جامعه اصناف و بازار گفت: فردی که می خواهد وزیر شود، باید انقلابی باشد؛ انقلابی بودن هم به معنی بگیر و ببند نیست بلکه به این معنی است که شب و روزش را برای رضایت مردم صرف کند.


به گزارش جهان نیوز، احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اصناف و بازار با اشاره به تغییر و تحولات در دولت و معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، اظهار داشت: ما امروز در وضعیت غیر نرمالی به سر می بریم؛ در این وضعیت، اگر مجلس و دولت هر چه بیشتر با هم هماهنگ باشند، بهتر خواهد بود.

وی افزود: مجلس و دولت باید به این مساله توجه کنند که چنانچه فردی از وزارتخانه ای رفت، نباید دوباره همان سیاست های فرد قبلی اعمال شود. وزیر جدید باید با طرح و ایده نو به میدان بیاید و بتواند راهکار مناسبی برای حل معضلات داشته باشد.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه به دلیل ناهماهنگی، ندانم کاری و نبود تخصص، در وضعیتی نابسامانی قرار داریم، تصریح کرد: مردم در سال های ابتدایی انقلاب، دولت را به دلیل سلامت نفس، قبول داشتند اما در طول چهل سال گذشته، به دلیل عملکرد بد مسئولین و ایجاد فاصله میان دولت و ملت، نارضایی از دولت افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: فردی که می خواهد وزیر شود، باید انقلابی باشد؛ انقلابی بودن هم به معنی بگیر و ببند نیست بلکه به این معنی است که شب و روزش را برای رضایت مردم صرف کند.

کریمی اصفهانی اظهار داشت: وزرای پیشنهادی آقای رئیس جمهور باید در عین کاردانی، بتوانند قوانین موجود را به خوبی اجرا کنند. همچنین این وزرا باید فاصله اندکی با مردم داشته باشند.

وی اضافه کرد: معضل بیکاری، با شعاردادن و تزریق پول حل نمی شود؛ تولید باید رونق پیدا کند تا در پی آن، بیکاری حل شود. اگر به این مسائل به طور ریشه ای پرداخته نشود، مشکلات حل نخواهد شد.

دبیر کل جامعه اصناف و بازار با اشاره به معرفی احتمالی محمد شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی کار گفت: اگر احساس می شود فردی در وزارتخانه ای توفیق نداشته، چطور می تواند در جای دیگر توفیق داشته باشد؟ برای هر وزارتخانه، باید به سراغ نیروهای تازه نفس رفت. 

کریمی اصفهانی گفت: غرب و آمریکا همه روش ها را علیه ما به کار بستند اما نتیجه ای نگرفتند؛ تنها گزینه ای که غرب با آن تا حدودی پاسخ گرفته و متاسفانه مسئولین ما نیز همراه آن سیاست ها پیش می روند، ایجاد نارضایی در میان مردم است.  

وی گفت: ما باید به دولت کمک کنیم. توفیق دولت، در نهایت توفیق نظام است. هر فردی که از ولایت تبعیت دارد، باید به دولت کمک کند.  
منبع: مهر 


کد مطلب: 646011

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/646011/انتظار-اصناف-بازار-وزرای-جدید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com