جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۵

بهرام شفیع با حسن خمینی نسبت داشت؟

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 645857
به گزارش جهان نيوز، سید حسن خمینی، با انتشار تصویری از دیدار آخر خود با بهرام شفیع، ضمن اشاره به نسبت فامیلی خود با آن مرحوم، درگذشت این مجری ورزشی باسابقه را تسلیت گفت.

پنج شنبه قبل بود كه بعد از مدت ها مرحوم آقاى بهرام شفيع را در حرم امام ديدم. ديدار طولانى و شيرينى بود. ايشان پسر خاله پدرم بود و به همراه دو دايى خويش كه دايى هاى مرحوم پدرم هم هستند ، تشريف آورده بودند. از سالهاى دهه شصت و برنامه ى ورزش و مردم و قصه هاى مختلف سخن رفت. از فرزندش كه معلوم بود به او مى نازد هم سخن مى گفت. قرار بود يك شنبه مطلبى را از من جويا شود كه تلفن نزد. ديروز خبر تلخ درگذشتش را شنيدم. خدا ايشان را با اولياء خود محشور گرداند و به خانواده محترمشان صبر و اجر عنايت فرمايد.

عاشقان در زندگی دنبال مرهم نیستند
دردِ بی‌درمان‌شان را مرگ درمان می‌کند

عكس مربوط به همين ديدار آخر است


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یعنی خواهر زاده بانو ثقفی همسر امام ره ؟
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمتش کند و انصافا مرد خوبی بودند ...
خدا رحمتکند
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خود آن مرحوم هم در خاطره ای که از حضرت امام نقل کرد، اين را گفت که در منزل پدربزرگم مرحوم آية الله ثقفی با امام روبرو شدم و از ايشان پذيرایی کردم.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
بهترین رابطه فامیلی روبابزرگترین فرد کشورداشته ولی مثل مردم عادی زندگی کرد تا وقت مرگ ولی بهتره الگویی باشه برای سایرین ...