کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واژگونی مینی‌بوس در بزرگراه آوینی

18 مهر 1397 ساعت 14:29

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از واژگونی یک مینی‌بوس در بزرگراه آوینی خبر داد و گفت: ۱۵ نفر از سرنشینان مینی‌بوس دچار مصدومیت‌ شدید شدند.


به گزارش جهان نیوز به نقل از تسنیم، سید جلال ملکی با اعلام خبر واژگونی مینی‌بوس در بزرگراه آوینی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 13:11 امروز حادثه تصادف و واژگونی خودرو در بزرگراه شهید آوینی، مقابل پمپ گاز سلمان فارسی به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه مینی‌بوس شخصی با بیش از 25 سرنشین آقا، خانم و کودک پس از تصادف با یک دستگاه پراید، انحراف از مسیر اصلی و برخورد با تیر چراغ برق حاشیه بزرگراه واژگون شده که تمام سرنشینان آن در وضعیت بسیار خطرناکی محبوس شده و آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل مشغول خارج کردن سرنشینان شدند.

وی با اشاره به مصدومیت شدید 15 نفر از سرنشینان مینی‌بوس، گفت: تمامی سرنشینان دچار مصدومیت شده اما این 15 نفر مصدومیت‌شان شدیدتر بود، چند کودک نیز در این حادثه به اطراف پرتاب شدند که مصدومان به سرعت با چند دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شدند، در محل، مورد فوتی نداشتیم و هم‌اکنون آتش‌نشانان در حال ایمن‌سازی محل حادثه و بازگرداندن مینی‌بوس به حالت اولیه هستند.


کد مطلب: 645840

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/645840/واژگونی-مینی-بوس-بزرگراه-آوینی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com