کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرز مهران آماده ورود زائران اربعین است

18 مهر 1397 ساعت 13:53

استاندار ایلام از آمادگی مرز مهران برای ورود زائران اربعین حسینی خبردارد.


به گزارش جهان نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی با اعلام آمادگی مرز مهران جهت ورود زائران اربعین حسینی امسال اظهار داشت: استان ایلام برای اجرای حماسه بزرگ اربعین کلیه اقدامات تامینی، خدماتی، بهداشتی و درمانی را مهیای پذیرایی و استقبال از زائران اربعین حسینی ‌کرده است.

استاندار ایلام گفت:  تمهیدات به گونه‌ای است که باتوجه به تجربه سال‌های گذشته که زوار بدون گذر نامه تلاش در ورود غیر قانونی به عراق را داشتند، امسال توسط کمیته امنیت ستاد اربعین استان ایلام کنترل ویزا و گذر نامه  ورود و خروج در 5 لایحه انجام می‌شود.

سلیمانی دشتکی افزود: کنترل مانیتورینگ و افزایش گیت‌های ورود و خروج انجام شده است و کلیه ترددها از ایتدا تا انتهای سفر رصد مانیتوریک می‌شوند تا امنیت، ترافیک و ارائه خدمات تحت نظارت باشد.

وی به پارکینگ بزرگ برکت اشاره کرد و خاطر نشان کرد: پارکینگ برکت در مهران به وسعت 200 هکتار و پذیرش 150 هزار خودرو با تجهیزات نظارتی و زیر ساخت آب، برق و تلفن مهیای پذیرش خودروهای شخصی زائرینی است که با وسیله نقلیه شخصی تردد دارند.

تجمیع موکب‌ها و برپایی نمایشگاه‌ های متنوع در مسیر تردد زائران از برنامه‌های دیگر استان ایلام برای اربعین امسال توسط استاندار ایلام ذکر شد و افزود: پیش بینی سه میلیون زائر در اربعین امسال و تردد در مرز مهران شده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: فرصت را مغتنم می‌شمارم و از این ظریق به همه هموطنان عزیز ایران که قصد حضور در راهپیمایی اربعین امسال را دارد اعلام می‌کنم تردد بدون گذرنامه و ویزا در مرز مهران امکان پذیر نیست و هموطنان عزیز از هم اکنون نسبت به اخذ گذرنامه و ویزا اقدام کنند.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 645827

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/645827/مرز-مهران-آماده-ورود-زائران-اربعین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com