کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقدی: می‌خواهند انقلاب را با «گرانی» بررسی کنند

18 مهر 1397 ساعت 13:52

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی فهرست توطئه‌های دشمن علیه ایران تمامی ندارد.


به گزارش جهان نیوز، سردار محمدرضا نقدی در همایش تبیین و گفتمان سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حالی وارد چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران می‌شویم که دشمن برای نابودی آن روز شماری می‌کرده است چون هیچ کدام از انقلاب‌ها تاکنون به 40 سالگی نرسیده و پس از مدت زمان کوتاهی از بین می‌رفته است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: حرف های انقلاب از ابتدا تاکنون تغییر نکرده و همچنان بر اصل و اصول خود ثابت مانده است از این رو مردم انقلابی ایران اسلامی نیز گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی از مواضع خود عقب نشینی نکرده اند و همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند.

وی با بیان اینکه فهرست توطئه دشمنان علیه ایران تمامی ندارد افزود: چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد، ایران اسلامی در شرایطی تحت شدیدترین فشارها بود اما مواضع امام‌خامنه‌ای همان حرف‌های امام خمینی(ره) است و به همان عمل می‌شود.

وی عنوان کرد: برخی می‌خواهند انقلاب اسلامی را کوچک و با شاخص‌های کوچکتری مانند گرانی بررسی کنند اما با تلاش همه ابرقدرت‌های شرقی و غربی علیه ملت ایران  این انقلاب 40 سال زیر بار هیچ فتنه و انحرافی نرفت و مستقیم و سرافراز ایستاد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب از هر سلاحی بر علیه ملت استفاده کرده‌اند اما به نتیجه ای که می‌خواستند نرسیدند تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است تا با بهره گیری از سلاح رسانه ای و جنگ روانی علیه ملت با سحر رسانه ای و تبلیغات، تصویرسازی غلطی انجام دهد.

وی ادامه داد: دشمنان این هدف خود را با کمک برخی رسانه های وا داده داخلی به پیش می‌برند به گونه ای که امروز مشکلات یک فرد در فلان روستا تا یک هفته در صدر خبرسازی رسانه های دشمن قرار می‌گیرد.

سردار نقدی گفت: انقلاب اسلامی به چندهزار سال خفقان و دیکتاتوری و نظام حکومتی فردی پایان داد و حق انتخاب را به مردم داد در آن زمان رفتار شاهان به گونه‌ای بود که مردم انگیزه ای برای محافظت از کشور نداشتند به همین دلیل در زمان شاهان خسارت‌های زیادی از جمله بذل و بخشش خاک بحرین توسط پهلوی به انگلستان به کشور وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم در زمان شاه حق دخالت در امورات کشوری را نداشتند بیش از 70 درصد آن‌ها در روستا زندگی می‌کردند، مردم سیستان و بلوچستان علاوه بر اینکه به آب دسترسی نداشتند از بهداشت و راه و حمل و نقل هم برای آن‌ها خبری نبود اما خاندان پهلوی در آن دوران زندگی اشرافی داشتند.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 645826

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/645826/نقدی-می-خواهند-انقلاب-گرانی-بررسی-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com