جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۱۴

به این عکس بخندیم یا گریه کنیم؟

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 645825
به گزارش جهان نيوز، حمید داودآبادی، راوی و نویسنده دفاع مقدس با انتشار عکس زیبایی از یک دختربچه که در حال بازی بین تابوت شهداست، نوشته است:

عکسی تکان دهنده!
نمی دانم با این عکس چه کنم!
با خنده این دخترک بخندم
یا با گریه مادرش بگریم!
بر بازیگوشی اش تبسم کنم
یا بر شهربازی اش اشک بریزم!
شما چه گویید؟


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید رضا
Iran, Islamic Republic of
دعا کنید ؛ رهرو شهدا باشد !
Iran, Islamic Republic of
شهداشرمنده ایم
سعید110
Iran, Islamic Republic of
در محضر شهداکه عند ربهم یرزقون هستند چه باید کرد؟! همه چیز از جمله دلها دست خداست و دل این کودک هم در محضر شهدا شاد است.
رضا
United States
ايول آقا سعيد.
Iran, Islamic Republic of
شیطنت کودک
Iran, Islamic Republic of
معصومیت کودکانه در حفاظ جان نثاری
آدمیزاد
Colombia
این عکس نشان میدهد امنیت و شادی کودکان در گرو شهیدان است ، و روح شهیدان از آرامش آن کودک ، شاد است.
یاد شهدا
Iran, Islamic Republic of
احسنت .جمله بسیار زیبایی گفتید خداوند شما را حفظ کند
ریزبین
Germany
فراغبالی و حسِ خوش و زیبای یک انسان, انسانی پاک و بی رنگو لعاب, انسانی بی کینه و دل ارام ,انسانی که از همه ی دغدغه ها و اضطرابهایش فقط جُستن و انتخاب کردنِ مامنی مطمئن و دلچسب برای تخلیه ی شادیهای درونش , انسانی که امن ترین تونلی را برگزیده است که محلِ ورودش از کفِ پاهائی ثابت قدم و استوار درراهِ ارمانهای والایش درراه اعتقاد و ایمانِ راسخش به دینش اسلام محمدی حسینی و انتهایش از ناحیه ی سری که برای اعتلای باورهایش , همنوعش , امامش و مولایش , عترت پاک و معصوم رسول خدایش بردار رفته و از سه پیکر پاک و اسمانیِ بحق محیط و بازیگاهی تشکیل داده اند که فقط و فقط پاکدلان و معصومان و خدا پندارها و خدا نظرکننده های مخلص و بی حیله و دستان ازان باخبرو بدان روی میاورند و دران احساسِ شعف و شورو صفایِ دلی پیدا میکنند که ما رنگ خورده و زنگ خورده ها باید درحسرتش بگِریم و برحال زارو پریشان خویش از بابت از دست دادنِ لیاقتها و درخواب فرورفته گی های دیروز. امروزو فردایمان یخندیم . /
Denmark
متن بسیار بسیار زیبا با احساسی بود . دستتون درد نکنه. و من فکر میکنم این متون زیبایی که نوشته شده از سر حال و هوا و شور و نشاط ملکوتیان و شهپر نشینان است. دم مسیحایی شهدا با دل انسان اینچنین میکند.
Iran, Islamic Republic of
بچه ها معصومند و مثه شهدا در بهشت خندان
Iran, Islamic Republic of
امنیت از جانفشانی این شهدا است و این عکس نمادامنیت بخشی شهداست
جمشید
Iran, Islamic Republic of
ارامش و امنیت که این دختر بازیگوش داره مدیون همون بزرگ مردانی است که بالای سرش ارامیدند ..باید فهمید و لذت برد این احساس را
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
به این عکس گریه کنیم چراکه شاید بوی وجود پیکرباباش روحیه داده تا زمانی که پیکرروی زمینه ازادانه بازی کنه !!!اخه دخترا بابایین (یاحسین)