کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله سبحانی:

دشمن با ناامیدی می‌خواهد ما را خلع سلاح کند

18 مهر 1397 ساعت 11:55

مراجع تقلید شیعیان بیان اینکه دشمن با یاس و ناامیدی می‌خواهد ما را خلع سلاح کند گفت: رسانه‌ها نیز وظیفه مهمی بر عهده‌دارند و آن این است که مردم را نباید ناامید کنند چراکه ناامید کردن مردم گناه بزرگی است.


به گزارش جهان نیوز، آیت‌الله سبحانی در دیدار ابوالفضل ایرانی‌خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: دو موضوع سلامت و امنیت امر مهمی است که به‌عنوان نعمت از آن یادشده و اگر این دو نباشد، فرد قادر به انجام هیچ کاری نیست.

وی به خدمات قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و گفت: شکی نیست که از زمانی که دکتر هاشمی سکان‌دار وزارت بهداشت شده، ما در زمینه مسائل بهداشتی و درمانی توسعه داشته‌ایم.

مرجع تقلید شیعیان افزود: البته برخی مسائل به وجود آمده که تأثیر داشته اما نباید کوتاه آمد و همگان هم می‌دانند که آن وزیری که کارکرده و کسی که کارنکرده با هم متفاوت هستند.

آیت‌الله سبحانی بیان کرد: رسانه‌ها نیز وظیفه مهمی بر عهده‌دارند و آن این است که مردم را نباید ناامید کنند چراکه ناامید کردن مردم گناه بزرگی است و باید با امیدوار کردن مردم، در راستای پیشرفت جامعه بکوشند.

وی با بیان اینکه دشمن با یاس و ناامیدی می‌خواهد ما را خلع سلاح کند، گفت: باید با این موضوع مقابله کنیم، می‌دانیم که مشکلات زیاد است اما نباید فراموش کنیم که ما دوران بدتری را در جنگ سپری کردیم و باید با مقاومت و ایستادگی در راستای رفع مشکلات گام برداشت.

استاد حوزه علمیه قم ضمن ابلاغ سلام ویژه به وزیر بهداشت گفت: سلام بنده را به وزیر بهداشت برسانید و بنده از خداوند برای ایشان آرزوی توفیق بیشتر خدمت را می‌طلبم و البته باید صبر و استقامت در کارها داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر بهداشت به محضر معظم‌له گفت: با توجه به شرایط فعلی جامعه و افزایش دغدغه‌های اقتصادی مردم همه تلاش خادمان عرصه سلامت و شخص وزیر بهداشت بر این است طرح تحول نظام سلامت با مدیریت، همت و تدبیر متولیان سلامت و بدون کوچک‌ترین خدشه‌ای در تمامی مراکز دولتی کشور اجرا شود.

ایرانی خواه با اشاره به تداوم اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان افزود: تمام تلاش خدمتگزاران عرصه سلامت در همه سطوح این است که کاستی در ارائه خدمات طرح تحول نظام سلامت به مردم ایجاد نشود و بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته در دولت و همراهی مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادهای مرتبط با سلامت همچنان شاهد اجرای کامل آن در سطح مراکز درمانی در کشور هستیم.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت ترمیم منابع طرح تحول سلامت و اختصاص منابع پایدار در مسیر تداوم آن افزود: امیدواریم که با راهنمایی‌ها و تاکیدات مراجع عظام تقلید در راستای حمایت قاطع دولت و مجلس از طرح تحول نظام سلامت و استمرار تلاش‌ها و حمایت‌ها از مسئولین، شاهد بهره‌مندی کامل و بیش از پیش مردم از برکات این طرح باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: پزشکان و پرستاران و جامعه سلامت استان قم با توجه به مشکلات و بدهی‌هایی که وجود داشت، اما در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند و اجازه نمی‌دهند که در امر درمانی مردم کمترین خللی ایجاد شود.

وی با اشاره به موضوع دارو و ملزومات و تجهیزات پزشکی گفت: با برنامه‌ریزی‌های کارشناسی و با کوشش‌های شبانه‌روزی که از ماه‌های گذشته در این باره صورت گرفته بحمدالله وضعیت استان قم نسبت به دیگر استان‌ها مطلوب‌تر است و به‌واسطه کمبودهای دارویی خدشه‌ای در خدمات‌رسانی ایجاد نشده است.

منبع:تسنیم


کد مطلب: 645768

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/645768/دشمن-ناامیدی-می-خواهد-خلع-سلاح-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com