جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۱

لامبورگینی ایرانی در تبریز رونمایی شد +عکس

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 645743
'لامبورگینی مورسیه لاگو اس وی' توسط متخصصان ایرانی که با مهندسی معکوس، مشابه سازی شده شامگاه روز سه شنبه در هتل لاله پارک تبریز رونمایی شد.
لامبورگینی ایرانی در تبریز رونمایی شد +عکس
به گزارش جهان نيوز، 'لامبورگینی مورسیه لاگو اس وی' توسط متخصصان ایرانی که با مهندسی معکوس، مشابه سازی شده شامگاه روز سه شنبه در هتل لاله پارک تبریز رونمایی شد.
 
طراح و سرپرست تیم طراحی لامبورگینی ایرانی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح در مدت ۴.۵ سال توسط تیم متخصص ۱۶ نفری، مراحل تحقیقاتی، طراحی، مدل سازی و ساخت را گذرانده است.

'مسعود مرادی' گفت: این خودروی دو رگه ایتالیایی- ایرانی ۳۰۶ اسب بخار قدرت، ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت سرعت، ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری، گیبرکس ۶ سرعته، سیستم پایداری به روز، ۴۷۱ سانتی متر طول، ۲۶۰ سانتی متر عرض و ۱۱۴ سانتی متر ارتفاع دارد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای مهندسی معکوس و طراحی لامبورگینی ایرانی، دستیابی به دانش فنی تولید خودرو‌های سوپر اسپورت و بومی سازی آن است.

مرادی اعلام کرد: مراحل طراحی لامبورگینی ایرانی توسط متخصصان داخلی انجام و از مشاوره خودروسازان و متخصصان کشور نیز استفاده شده است.

وی اضافه کرد: کار‌های مطالعاتی، طراحی و مدل سازی خودرو را به تنهایی انجام دادم و پس از آن، خودرو در کارگاه ساخت و تولید و قالب سازی تکمیل شد.

وی ادامه داد: در مدت طراحی خودرو و انجام مهندسی معکوس، به ساختار لامبورگینی وفادار ماندیم، اما با این وجود هیچ یک از قطعات استفاده شده در خودروی ایرانی، از لامبورگینی اصلی نیست، بلکه تمام قطعات توسط متخصصان داخلی مشابه سازی شده است.

'لامبورگینی' به عنوان یک خودروی اسپرت ایتالیایی، شهرت جهانی دارد.

منبع: ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دمشون گرم
ولی زحمت و کار اصلی از این به بعده
مافیای خودرو!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله که بگذارند تولید بشه. البته اگه بتونه مافیای خودرو را کنار بزنه. به امید پایان ایرانخودرو و سایپا چون این دو تا شرکت به هیچ صراطی برای بروز کردن و افزایش کیفیت محصولاتشان مستقیم نیستند...
Iran, Islamic Republic of
واقعا شادی بخش است وقتی یک کار بزرگ را می بینی. مسئولین باید علنی حمایت کنند.
علی
United Kingdom
این یک سال پیش تو تهران رونمایی شد سازندش مشهدیه سرچ کنید تو اینترنت
نمایشگاه خودرو تهران : لامبورگینی دست‌ساز
Iran, Islamic Republic of
گوش شیطان کر اینم چند ماه دیگه با لامبورگینی ایتالیایی در ایتالیا یا بنز آلمانی در آلمان و یاهای دیگر اونور آب میریم باهاش مصاحبه می کنیم که چرا رفتی چرا نشد چرا حمایت نشدی و چراهای دیگه
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه سایپاایران خودروپارس خودروودیگرخودرو
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان مشکل جوانان ما لامبورگینیست؟! سوار شدن بر خودروهای تجملاتیست یا کار شریفانه و ازدواج و مسکن مناسب و..؟ بله جوان ایرانی می تواند ولی این استعداد باید در مسیر درست هدایت شود نه تجملات و تشریفات و عقده و...
سید محمدجواد
Iran, Islamic Republic of
مافیای خودرو و مافیای واردات هرگز به افراد دیگر اجازه ورود به حیاط خلوتشان را نمی دهند. یک جستجوی ساده در اینترنت نمونه های متعددی از خودروهای تولید شده در کارگاه ها را نشان می دهد که هیچ کدام اجازه تولید پیدا نکردند.
Iran, Islamic Republic of
آفرین.ولی افسوس که جای شما رو مافیای خودرو گرفتن
Iran, Islamic Republic of
ما میتوانیم این زیباست
Iran, Islamic Republic of
گیبرکس ۶ سرعته؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟