کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقوی حسینی:

گرانی‌های لجام‌گسیخته حاصل تفکرات دولت است

18 مهر 1397 ساعت 9:06

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:آنچه مشخص است سیاست‌های کلان دولت حتی با وجود تغییرات افراد باز هم پابرجا خواهد ماند.


به گزارش جهان نیوز، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در پاسخ به این سوال که با توجه به وزرای پیشنهادی جدید دولت فکر می‌کنید تغییرات افراد می‌تواند تغییری در سیاست‌های قوه مجریه ایجاد کند، اظهار داشت: تیم اقتصادی فعلی تیم موفقی نیست و شرایط بحرانی اقتصادی گرانی‌های لجام گسیخته، افزایش نرخ دلار، سکه و کاهش ارزش پول ملی حاصل تفکرات و اجرای سیاست‌های این تیم اقتصادی است.


وی با تاکید بر اینکه جابه جایی در تیم اقتصادی دولت از جمله مطالبات و انتظارات مجلس و مردم از دولت است، افزود: البته این جابه جایی به معنای جابه جایی افراد نیست بلکه انتظار می‌رود یک تیم اقتصادی جدید با تفکرات و سیاست گذاری‌های جدید بر سر کار بیاید تا بتواند  در شرایط موجود تغییر چشمگیری ایجاد کند. 

نقوی حسینی در پایان با بیان اینکه تغییر از نظر دولت جابه جایی افراد است و به این شکل آن را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: آنچه مشخص است سیاست‌های کلان دولت حتی با وجود تغییرات افراد باز هم پابرجا خواهد ماند بنابراین جا به جایی افراد نمی‌تواند چندان در ریل گذاری سیاست های دولت تاثیرگذار باشد.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 645681

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/645681/گرانی-های-لجام-گسیخته-حاصل-تفکرات-دولت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com