پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۵
۳۱

چرا با علیزاده ها همراهی می‌کنیم

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸
کد مطلب: 645650
امام حسین(ع) جناب حر را که فرمانده لشگر یزید برای محاصره شان بود را پذیرفتند و این همه تواب که پیامبر(ص) و امام حسن(ع) و... به آغوش کشیدند و آنها در جبهه حق شمشیرها زدند.
چرا با علیزاده ها همراهی می‌کنیم
گروه سیاسی جهان نيوز، کمیل خجسته؛ در بستر شبکه هر کسی که حرف قویتری می‌سازد توجه بیشتری به او می‌شود و امروز یک نفر توانسته در حد خودش شبکه ضدانقلاب را مختل و افشا کند.

بهترین وسیله برای اینکه این شبکه خودش را از اختلال دربیاورد چیست؟ عامل اختلال را کنار بزند. ماجرای این روزهای علیزاده هم این گونه است. چه عامدانه چه غیرعامدانه عامل اختلال شبکه ضدانقلاب بخشی از توانش و بخشی از پستهایش این روزها مشغول دفاع از خودش درون شبکه خودی شده است.

در زمانی که ما این سمت جبهه هستیم و می‌بینیم کسی به سمت ما می آید چگونه باید با او روبه رو شد؟ با علیزاده ها، چرخنده ها، سجادی ها و... چگونه روبرو شویم؟
اگر کد اطلاعاتی و امنیتی متقن وجود دارد که موضوع تمام است اما در زمانی که اطلاعات متقنی وجود ندارد برای تحلیل رفتار دیگران مبتنی بر اصول و سیره عمل می‌کنیم.

اصولی که انقلاب آن را مشخص کرده است:

اول همان که امام فرمود: ملاک حال فعلی افراد است و دوم آنکه آقا تحت عنوان جذب حداکثری فرمودند که مومنین قوی الایمان ضعیف الایمانها را دفع نکنند، رها نکنند و بلکه جذبشان کنند.

سیره هم در این زمینه روشن است. امام حسین(ع) جناب حر را که فرمانده لشگر یزید برای محاصره شان بود را پذیرفتند و این همه تواب که پیامبر(ص) و امام حسن(ع) و... به آغوش کشیدند و آنها در جبهه حق شمشیرها زدند.

نکته بعدی اینست که اگر برگشت به سپاه دشمن چه؟ می‌شود کالاول. مگر قبلا نبود؟! می‌شود مثل همان موقع که بوده است. تا الان به جبهه انقلاب کمک می‌کرد حالا برگشت به همانجایی که بود. مگر این موضوع برای خود ما صدق نمی‌کند؟ چه انسانهایی در طول تاریخ همین انقلاب بودند که امام آنها را بزرگ کرد اما عاقبت دل امام را خون کردند. چه افرادی که با شعار انقلابی شروع کردند و اما غفلت زمان به جبهه دیگری کشاندشان. دورتر برویم. چه اصحابی که دل پیامبر را شاد کردند چه اصحابی که سیف الاسلام بودند و اما در نهایت فرزندشان یا عیالشان یا خودشان یا رفیقشان آنها را به جبهه دشمن کشاند. آینده آینده است و هر کسی اول باید مراقب آینده خودش باشد.

جنگ رسانه ای امروز بر بستر شبکه دارد رخ می‌دهد. رهبر انقلاب در پایان فرمایشاتشان در استادیوم آزادی خطاب به بسیجیان یکی از میدان‌های نبرد امروز را میدان شبکه سازی های اجتماعی و فرهنگی برشمردند. شبکه با جذب و حفظ قوت می‌گیرد و بر شبکه رقیب غلبه می‌کند. باید شبکه رقیب را مضمحل کرد و شبکه خودی را منسجم و متشکل کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت به کسی که در بی بی سی کار می کرده اعتماد نکنید. ازش در شبکه اجتماعی علیه یاران سابق خودش استفاده کنید ولی با وی پسرخاله نشوید. برایتان ناگهان تبدیل به حر نشود. اگر آمد کفش هایش را کند و صریحا اعلام عمومی کرد اشتباه کرده و اعلام انزجار از انگلیس و غرب و استکبار کرد و با انقلاب بیعت کرد و همه را اعلام کرد و بعد برای انقلاب فداکاری کرد خوش آمد تازه آن موقع هم محرم رازش نمی کنند و وزیر و وکیل و......
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
باسلام
موضوع اعتماد نیست...مواضعی که تاالان گرفته منطقی بوده...بالاخره روشن می شود...
عليزاده
United States
ممنون و سپاسگزارم كميل جان . خيالتون تخت ، من از اول هم در خيل انقلاب بودم و خواهم بود .
جنوبشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط این را می توانم بگویم که مطمئنم نان حلال خورده این علیزاده و پدرش سرسفره رزق درستی گذاشته که این طور در مهد فساد و در بمباران تبلیغاتی و هجمه فرهنگی و فکری اینطور آزاده و آزاده مرد و با معیار عقل و انصاف و وجدان حرف می زند. ...
Iran, Islamic Republic of
دنبال شبیه سازی سپاه امام حسین و حر و یزید در هر موردی نباشید.
با افراد مختلف به مقدار هم پوشانی دیدگاه هایشان با اصولمان متحدیم و در کنار آن ها ایستاده ایم، والسلام.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
با بخش اول صحبتتان بطور کلی موافقم اما نه در این مورد بخصوص.
اتفاقا جبهه انقلاب و مقاومت هر روزش عاشورا و هر میدانش کربلاست و این قاعده برای عناصر فعال این جبهه نیز صادق است....
Iran, Islamic Republic of
موافقم. حالا این مقاله برای جذب ایشان بود یا دفع ایشان بود! خوب است همه شخصیت ها را سیاه و سفید نکنید! آقای علیزاده یک شخصیت مستقل دارد که برخی از حرف هایش صحیح و قابل دفاع و به قول شما در مسیر انقلاب است و برخی موضعگیری هایش قابل نقد! ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب خجسته.فقط من اعلام كنم كه استناد به اين اصلل و قاعده طلائى « ملاك حال افراده » فقط مخصوص اصول گراهاست ! اصلاح طلب ها حق ندارند گندهاى خودشونو با توسل به اين قاعده رفع و رجوع كنند !
Iran, Islamic Republic of
کدوم اصلاح طلبی رو دیدی که بیاد بگه ،فتنه 88 اشتباه ما بود؟ یا سال 78 اشتباه کردیم ؟!
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
آنچه در طی صد سال تلاش مجاهدان و فرهیختگان شیعه از عصر آیت الله نائیین که مطرح کننده ی تز ولایت فقیه جامع الشرایط بود تا عصر امام خمینی (ره) و برپایی حکومت جمهوری اسلامی ایران بود همه و همه بر مبنای فکر سلیم و انسانیت کامل بنا گردیده است به نحوی که هر انسان عاقلی بدون توجه به مقوله ی دین و مذهب جذب آن می شود.علیزاده ها که سهل هستند ،این نظام قلوب مشتاقان زیادی در دنیا را جذب خود نموده است.
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
به نظرم جناب علیزاده می‌تواند بسیار فراتر از اینها باشد و گویش و رفتار امروزش آنچنان سرشار از آگاهی و علم است که بعید است ایشان در حال نقش بازی کردن باشد.
جبهه ها و هجمه هایی که این مرد رسانه علیه روشنفکرنماها و مدعیان لیبرال دموکراسی غرب باز کرده، بدیع و نو آورانه است و اگر مثلا ایشان عنصری بود که می‌خواست نفوذی باشد، لازم نبود اینهمه خدمات به جبهه مقاومت داشته باشد ضمن آنکه ایشان قدم به قدم همراه شده و هنوز ادبیات سابق خودش را بصورت صادقانه دارد و اصلا اهل جانماز آب کشیدن و ریاکاری در سخنانش نیست.
آقای علیزاده پدیده ایست که باید قدر دانست و حسابش به مراتب متفاوت تر از خیلیهاست که حتی بخواهد در مقام مقایسه نام برده شوند. باید از ایشان به صورت رسانه ای حمایت کرد(هرچند انصافا خودش یک تنه حریف همه این سلبریتی های مدعی هست) و از ایده ها و نظراتش استفاده نمود. البته همیشه باید فرمایش امیر مومنان ع را درنظر بگیریم؛ "با دوستت چنان باش كه گوئی روزی با تو دشمن میشود و با دشمنت چنان رفتار كن كه گویی روزی با تو دوست می شود."
این به معنای رعایت حد و حدود است و رعایت رازداری است و نفاق و دوروریی از آن استنباط نمیشود...
Iran, Islamic Republic of
نباید زیاد اطمینان کنیم بهش استوری ایران آنلاین و بخونید میخواد تغییر رفتار و در نظام صورت بده
علی
Iran, Islamic Republic of
در زمانی که ما این سمت جبهه هستیم و می‌بینیم کسی به سمت ما می آید چگونه باید با او روبه رو شد؟ با علیزاده ها، چرخنده ها، سجادی ها و... چگونه روبرو شویم؟

گل سرسبد تتلو رو جا انداختین

ساده این برادران من ساده و همیشه بازی میخورین

خیلی زود ذوق میکنین بت میسازین

و خیلی زود میمونین بتی که ساختین رو چجوری جمعش کنین
seyed hosein
Iran, Islamic Republic of
اصلا مثلا مشخص نیست که شما منظورت چیه و چرا میخوای تفرقه بندازی!!
...÷
مهدی
Iran, Islamic Republic of
. کی تتلو رو گنده کرد. تو مغز زنگ زده افساد طلبان گنده بود وگرنه ما سنگ هیچ کس رو به سینه نمی زنیم. سنگ هیچ کس.
علی مع الحق و الحق مع علی والسلام. هر کی به این خط نزدیک شه خوش به سعادتش و هر که دور شه بد به حالش. ما طرفدار علی ایم. تتلو، رییسی و محمد رضا خاتمی و داداشش ، آقای پناهیان عزیزم ، حجاریان، علیزاده و تو همگی هر کی هر جا با علی است پیش خدا نزدیکه و هر جا کج رفت به جهنم نزدیک.
مسیر روشنه. ترامپ نجس هم بیاد توی راه قدمش روی چشم همه مومنین
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
در مورد تتلو قبول دارم که نباید انقدر پرداخته می شد.اما درمورد علیزاده تا وقتی مواضع درست ومنطقی داردبه حکم
ایه ی... یستمعون القول ویتبعون احسنه با گفتار صحیح اوهمراهیم ...
سروش
Iran, Islamic Republic of
کاش نحوه پاسخگویی و طرح سوال از امثال فرخ نژاد را نیز از آقای علیزاده یاد بگیریم. و در عرصه های دیگر بکار بگیریم. وقتی در سایت یا جایی حرف می زنیم تمرکزمان فقط این است که مخاطب مان فقط بچه حزب اللهی ها هستند، امروز اگر یکی به مخاطبم اضافه شد احساس میکنم امروزم بهتر از دیروز بود، بچه حزب اللهی قسمتی از نحوه استدلال ها و موضوعات را از شماها یاد می گیرند و تغذیه فکری می شوند.
علی
Iran, Islamic Republic of
نحوه پاسخگویی و چارچوبی که آقای علیزاده طبق آن روش پاسخ آقای فرخ نژاد را داد، برای بنده یک کلاس درس بود، که چگونه با آدم های مظلوم نما و حق بجانب روبرو شوم. چگونه حرف بزنم که دیگران هم بفهمند که چه می گویم، به سطح فهم شنونده توجه کنم. بر موضوع اشراف داشته باشم. گاهی وقتی می دانم طرف چقدر خبث است اما ادای آدمای خوب را درمی آورد مقابلش کم می آورم.
حسین
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق باشماست در بعضی از کامنت ها می دیدم به آقای علیزاده حمله می شود نمی دانم این کار از روی نادانی است یا با برنامه شیطانی.
Iran, Islamic Republic of
در اینکه کسانی در مهد کفر داعیه دفاع از کیان کشور ونظام مقدس جمهوی اسلامی را داشته باشند، بسیار مبارک و میمون است؛ و باید این افراد گرامی داشته شوند... ولی در عین حال باید مواظب باشیم با درایت و کیِّز بودن یک مؤمن، ضمن گرامی داشت این افراد رکب نخوریم و ماجرای تتلو تکرار نشود!
...
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال افراد است و حال که آقای علیزاده دماغ منافقین و سلطنت طلبان را به خاک میمالد ما نیز ایشان را دوست داریم . از آینده ی خودمان نیز خبر نداریم پس به چنین شخصی باید اعتماد کرد.
سروش
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعضی از کامنت ها بودار است، مگر می خواهید به آقای علیزاده پست و مقامی بدهید که اینجوری او را تجزیه و تحلیل می کنید دوم مگه قرار است تمام حرف هایش تایید شود سوم ما کسانی را در ایران آن هم در مجلس داریم بسیار مخرب تر از اقای علیزاده حرف می زنند...!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
شما اصلا کی هستید که اعتماد بکنید یا نکنید جوجه ها یه تار موی علیزاده می ارزه به همتون
وزوزخان
Iran, Islamic Republic of
کلا ترجیح میدم با علیزاده همراهی کنم تا با اوس محمود صادقی و شرکا
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
این رو بدانیم که بوده اند بسیاری که اگر به قولی در جبهه دشمن بوده اند ولی به خاطر لقمه های حلالی که خورده اند آخرش هم به جرگه خودی های کار درست وارد شدند؛؛ و بوده اند کسانی که خیلی هم ادعای خوب بودن داشته اند ولیکن در پشت چهره ظاهری ماهیت منافق گونه ای داشته اند و به وقتش خیانت های بزرگ مرتکب شده اند!!! انشاالله جناب علیزاده که این روز ها صراحت گفته هایش تو دهنی بزرگ به دشمنان ایران اسلامی بوده از خودی های کار درست باشند!!!
Iran, Islamic Republic of
خب اگه ايشون توده عزمي از مردم رو جذب خودش كنه و بعدا در مقابل نظام بايسته تكليف چيست؟

مثل احمدي نژاد... از احمدي نژاد درس بگيريم
Iran, Islamic Republic of
اوکی!
Iran, Islamic Republic of
چون از خودتونه
سجادحسيني
Iran, Islamic Republic of
درود برعليزاده وداريوش سجادي بنده ازسن ١٣سالگي درجبهه جنگيده ام وازانقلاب دفاع كرده ام ودر ايندوران انتقادات بسيار بسيارجدي داشته و دارم ومعتقدم مه انحرافاتي هم داشته ولي نميتوانم از اصل نظام دل بكنم والان جناب اقاي عليزاده را واقعا دوست دارم وهمدل من هستند ورزمنده به تمام معنا هستند درود بر شرف ومردانگي ايشان وامثال ايشان
افتخار
Australia
هرکس حامی استقلال ایران است می بایست از این انقلاب با همه نقصانهای آن دفاع کند چون ایران با دشمن بشریت در حال مبارزه است ( نئوکانهاو لابی صهیونیست ) و در این مبارزه روش‌های آقای علیزاده و آقای سجادی کارساز است و نه هجمهای سطحی۰ کاری که آقای علیزاده در این چند روز کرده که سلبریتی های رانت خوار منبعد از روشنفکرنما بازی نفع نبرند چون آنها متوجه خواهند شد که این انقلاب عظیم تاریخی مدافعانی از سنخ آقایان علیزاده و سجادی دارد۰