سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۳

۱۳ نفر از کارکنان شهرداری کرج دستگیر شدند

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب: 645624
دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از بازداشت ۱۳ نفر از کارکنان شهرداری کرج و افراد دلال و کارچاق کن در زمینه اخذ رشوه ، خرید و فروش پست‌های مدیریتی و ... خبر داد.
۱۳ نفر از کارکنان شهرداری کرج دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز، حاجی رضا شاکرمی درباره جزئیات دستگیری ۱۳ نفر از کارکنان و افراد دلال مرتبط با شهرداری گفت: متاسفانه شرایط فعلی مجموعه مدیریت شهری کرج بلاتکلیف مانده و به نظر می‌رسد و کم‌کاری و قصور از سوی اعضای شورای شهر است.

وی افزود: در این میان سربازان گمنام امام زمان (عج) اقدام به پایش و بررسی اقدامات مجموعه مدیریت شهری کرج کردند و گزارش کاملی از تخلفات و کارکنان متخلف شهرداری به دستگاه قضایی ارجاع دادند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج بیان کرد: طبق این لیست و مدارک 13 نفر از کارکنان شهرداری وافراد دلال و کارچاق‌کن بودند که شناسایی و دستگیر شده‌اند.

شاکرمی اظهار کرد: ادامه این روند موجب خواهد شد تا تخلفات در مجموعه شهرداری افزایش یابد از همین‌رو بهتر است هرچه سریعتر شهردار کرج معرفی و مجموعه ساماندهی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اخذ رشوه در حوزه ساخت و ساز، خرید و فروش پست‌های مدیریتی و اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات از جمله تخلفات این 13 نفر به‌شمار می‌آید که پرونده مربوطه نیز در دست بررسی است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کرج واقعا به یک خانه تکانی اصولی نیاز داره از قدیم هم مدیریت کرج بدون هیچ نظارت بوده و این شهر 72 ملت زر ساخت مدیریت شهری درست و درمانی نداشته واقعا باید یک حرکت جهادی زیربنایی در حوزه فساد اداری کرج بشود
احمد
Iran, Islamic Republic of
اینها فیلم بازی کردنه چندسال قبل شهردار واعضای شورای شهر ومتخلفان شهرداری مرند دستگیر شدند وفساد مالی آنها هم ثابت شد نه به زندان رفتندنه پول مردم را پس دادند والان دررفاه وآرامش زندگی میکنند .رای قاضی کی صادر میشود از آقای لاریجانی بپرسید
Iran, Islamic Republic of
...