کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه اهواز:

دولت‌مقدمات سفر‌ اربعین را برای مردم تسهیل کند

17 مهر 1397 ساعت 14:46

امام جمعه اهواز با بیان اینکه دولت باید با انجام اقدامات لازم سبب تسهیل سفر اربعین برای مردم شود، گفت: هم‌میهنان ما با نذورات خود از هزینه‌های سفر اربعین کاهش می‌دهند و برادران عراقی‌ ما نیز پذیرایی خوبی از زائران دارند که همه این‌ها از برکات اربعین حسینی است.


به گزارش جهان نیوز، سید محمدعلی موسوی جزایری امام جمعه اهواز ظهر امروز در رابطه با افزایش هزینه زیارت اربعین، اظهار کرد: انتظار داریم دولت زمینه‌ای را فراهم کند تا هزینه سفر به کربلا در اربعین حسینی کاهش پیدا کند تا شاهد هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن اجتماع بزرگ شیعیان در کربلای معلا باشیم.

وی با اشاره به برکات معنوی سفر اربعین عنوان کرد: البته مردم ارزش معنوی این سفر را می‌دانند و به نظرم با توجه به ورود خیرین به مسئله زیارت اربعین موضوع هزینه ویزا مانعی برای سفر نخواهد بود.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه دولت باید با انجام اقدامات لازم سبب تسهیل سفر اربعین برای مردم شود، گفت: هم میهنان ما با نذورات خود از هزینه‌های سفر اربعین کاهش می‌دهند و برادران عراقی‌ ما نیز پذیرایی خوبی از زائران دارند که همه این‌ها از برکات اربعین حسینی است.

وی بیان کرد: ما در ادعیه و زیارت‌ها می‌گوییم همه چیزمان فدای اباعبدالله پس گرانی‌های اخیر نباید مانع از برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی اربعین شود.

منبع:فارس


کد مطلب: 645562

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/645562/دولت-مقدمات-سفر-اربعین-مردم-تسهیل-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com