پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لغو تریبون آزاد دانشجویی«FATF روی میز شفافیت»

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب: 645535
تریبون آزاد دانشجویی « FATF روی میز شفافیت » که قرار بود ظهر امروز به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه شریف برگزار شود به دلیل عدم موافقت شورای ناظر بر تشکل‌های دانشجویی این دانشگاه لغو شد.
لغو تریبون آزاد دانشجویی«FATF روی میز شفافیت»
به گزارش جهان نيوز، تریبون آزاد دانشجویی « FATF روی میز شفافیت » که قرار بود ظهر امروز ( سه شنبه ۱۷ مهر ساعت ۱۲) در دانشگاه صنعتی شریف و به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل این دانشگاه برگزار شود به دلیل عدم موافقت شورای ناظر بر تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شریف لغو شد.

بنابراین گزارش، بنابراطلاع برگزارکنندگان، برگزاری این برنامه به زمان دیگری موکول شده ولی توضیحی درباره اینکه دقیقا این برنامه در چه زمانی برگزار می‌شود، داده نشده است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف در همین راستا ضمن عذرخواهی از مخاطبان خود؛ اعلام کرد که به دلیل عدم موافقت شورای ناظر بر تشکل ها تا بدین لحظه ؛ تریبون آزاد امروز لغو و به زمان دیگری موکول شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *