جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

فراستی به تلویزیون بازگشت

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۸
کد مطلب: 645520
برنامه جدید شبانه گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که ساعت ۲۳ هر شب با یک تیم تهیه و اجرای مختلف به سراغ «تئاتر»، «موسیقی»، «شعر»، «کتاب» و «سینما» می‌رود.
فراستی به تلویزیون بازگشت
به گزارش جهان نيوز، شبکه چهار سیما از ۱۴مهرماه اقدام به پخش مجله زنده تصویری «شب های هنر» کرد که در پنج برگ به تئاتر، موسیقی، شعر، کتاب و سینما خواهد پرداخت.«شب‌های هنر» برنامه جدید شبانه گروه ادب و هنر شبکه چهار سیماست که ساعت ۲۳ هر شب با یک تیم تهیه و اجرای مختلف به سراغ «تئاتر»، «موسیقی»، «شعر»، «کتاب» و «سینما» می‌رود.

بنابر این گزارش، شنبه شب‌های این برنامه به حوزه تئاتر اختصاص دارد و تهیه‌کنندگی آن را امیرقمیشی عهده‌دار است. مجری تئاتری شب‌های هنر پیام دهکردی است و در قسمت اول که امشب به روی آنتن می‌رود، میزبان دو چهره شناخته شده حوزه تئاتر، حسین مسافر آستانه و کوروش سلیمانی می‌شود و با آنها در خصوص «گرانی بلیط تئاتر» به گفت‌وگو می‌پردازد.
یکشنبه شب موسیقی با اجرای رضا مهدوی و تهیه‌کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، دوشنبه شب شعر با اجرای سعید بیابانکی و تهیه‌کنندگی کوروش انصاری، سه شنبه شب کتاب با اجرای مسعود دیانی و تهیه‌کنندگی حسین شاه مرادی، چهارشنبه شب سینما با اجرای مسعود فراستی و تهیه‌کنندگی سلمان وکیلی به ترتیب سایر شب‌های مجله شامگاهی «شب‌های هنر» را تشکیل می دهند.

«شب‌های هنر» برنامه جدید شبکه چهار در حوزه ادب و هنر است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ به صورت زنده از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
از همین الان داره تنش مثل بید میلرزه ..زنده باد مسعود خان راستی