شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱۱

کارت سوخت با سهمیه ماهانه برمی‌گردد

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 645512
خبرها حاکی از احتمال احیای مجدد کارت سوخت با سهمیه ۶۰ لیتر در ماه بدون افزایش قیمت بنزین است.
کارت سوخت با سهمیه ماهانه برمی‌گردد
به گزارش جهان نيوز، درپی افزایش بی رویه مصرف بنزین و رشد شدید قاچاق سوخت به 15 میلیون لیتر در ماه، مذاکراتی در دولت برای احیای مجدد کارت سوخت مطرح شد.
 
وزیر کشور هم روز گذشته پیشنهاد فعال سازی کارت های سوخت را مطرح کرد و گفت: قرار است مالک هر خودرو فقط از کارت سوخت خود استفاده کند؛ وزارت نفت مامور به بررسی این موضوع است.

عبدالرضا رحمانی فضلی اظهار داشت: در دومین جلسه ستاد، موضوع قاچاق سوخت به عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل پیگیری شد، متأسفانه با توجه به روند افزایشی قیمت ارز که وجود داشت، در مرزها با قاچاق سوخت مواجه بودیم.
وی گفت: یکی از پیشنهادات این بود که باید توزیع سوخت را قاعده‌مند کنیم چراکه براساس گزارش وزارت نفت، بیش از 350 هزار کارت سوخت مهاجر در مناطق مرزی وجود دارد.

رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور تصریح کرد: افرادی هستند که کارت آنها در تهران صادر شده است اما با این کارت در سیستان و بلوچستان، هرمزگان و دیگر استان‌ها سوخت‌گیری می‌شود. 

وزیر کشور با تاکید بر لزوم دقت و نظارت بیشتر بر کارت‌های سوخت، خاطرنشان کرد: وزارت نفت مامور شد این موضوع را به دقت بررسی کند و پیشنهاد این بود که همه کارت‌ها در سراسر کشور توسط مالکان خودروها مورد استفاده قرار گیرد و در نقاط دیگر ممنوع شود. 

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کشورهای جهان روز به روز گام به گام دقیقه به دقیقه پیشرفت می کنند ما با این مدیران نالایق عقب گرد
دولت تدبییییر
Iran, Islamic Republic of
مآآآآآ به عقب برررر نمیگرررردییم
ح.ر.ق۱۳۶۲
Iran, Islamic Republic of
عزیزم، این عقب گرد نیست، این یک حرکت اقتصادی بسیار دقیق و با تکنولوژی بالا بود که سال ۸۶، یعنی یازده سال پیش، توسط یک مرد تمام عیار اجرایی بنام احمدی نژاد اجرایی شد، قطع کردنش ایراد داشت، و....
Germany
بالاخره روش های احمدی نژاد اصولی بودند یا خیر ! حاج حسن بخواند
به عقب بر نمی گردیم !!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما به عقب برنمیگردیم
حضار: سوت و کف و دست و هورا
خخخ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
چرا برداشتین که دوباره انرا فعال کنید ؟مرحله ای که با کارت های سوخت بنزین میزدیم قاچاق سوخت نداشتیم و اقای وزیر اصرار داشتن که کارتهای سوخت ابطال شود با ابطال کارت سوخت دوباره قاچاق رونق گرفت آخه این چه مدیریتی است و این سیکل همچنان ادامه دارد تا انشاالله بعد 40 سال یاد بگیریم از تجربیات گذشته باید درس گرفت
s
Iran, Islamic Republic of
آخر این ماجرا برگشت به احمدی نژاد است
روز به روز و لحظه به لحظه منتظر برگشتن دکتر احمدی نژاد هستیم
Iran, Islamic Republic of
درود بر دولت اسلامی شهید رجایی و دولت نهم افسوس که فساد طلبان کار را در دولت دهم به دست گرفتند
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
بازگشت کارت سوخت و سهمیه بنزین خوبه ! اما بشرطی که ؛ دوباره مثل اوایل دولت تدبیر ... ذخیره بنزین صرفه جویی شده مردم رو ، حذف کنن !!