کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فشار به هیئت مدیره سایپا برای تغییر مدیرعامل؟!

17 مهر 1397 ساعت 9:38


به گزارش جهان نیوز، شنیده ها حاکیست وزارت صنعت با فراخوان اعضای هیئت مدیره شرکت سایپا، دستور تشکیل فوری جلسه هیئت مدیره و انتخاب “س” به جای جهرودی به عنوان مدیرعامل را داده است.

این درحالیست که رفتن شریعتمداری از وزارت صمت قطعی شده است و به احتمال قوی شخص دیگری سکان وزارت صمت را بر عهده خواهد گرفت.

گفته می شود گزینه پیشنهادی وزارت صمت پیش از این مدیرعامل یکی از شرکت های خودروسازی بوده و مورد حمایت یکی از شرکت های بزرگ قطعه سازی کشورکه سودای انحصار در سر دارد و از بدهکاران اصلی بانکی است .

این گزینه در اسفند ماه سال ۹۴ نیز به عنوان گزینه مدیرعاملی سایپا معرفی شده بود ولی نتوانست سکان این گروه خودروسازی را به دست بگیرد و اکنون مجددا نام وی به عنوان گزینه مورد حمایت سیاسیون بر سر زبانها افتاده است.

آنگونه که از شواهد امر پیداست چنانچه “س” موفق شود با فشار سیاسیون سکان گروه سایپا را بدست بگیرد با ارتباط نزدیکی که با یک شرکت بزرگ قطعه سازی دارد مافیا و انحصار در گروه سایپا شکل خواهد گرفت و مطمئنا نه تنها مشکل این گروه حل نخواهد شد بلکه موجب خواهد شد دومین خودروساز بزرگ کشور که در سالهای اخیر ضربه های بسیاری را از سیاسی کاریها خورده است بر حاشیه هایش افزوده شود .


کد مطلب: 645420

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/645420/فشار-هیئت-مدیره-سایپا-تغییر-مدیرعامل

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com